Voorbalken + crossmember vervangen 109 1973
Re: Voorbalken + crossmember vervangen 109 1973
Ziet er netjes uit.. succes vandaag
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Arjan, succes vandaag. We horen wel hoe het gegaan is.
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- arjan_de_jong
Nieuw nummer en apk goedgekeurd. Morgen enkel nog af melden.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
Hallo Arjan,
Vandaag nog een paar keer aan je gedacht.
Lekker dat het voor elkaar is
groetjes, Fenna
Vandaag nog een paar keer aan je gedacht.
Lekker dat het voor elkaar is
groetjes, Fenna

- arjan_de_jong
Gelukkig allemaal op tijd ja.
Nu nog wat dingen een beetje op knappen. Rest van het chassis moet nog even in de smurrie van binnen en buiten. Achterbumper weer iets op knappen en spuiten.
We hebben de caravan ook uit het hoekje gehaald en even opgezet om te luchten en wat dingen te fixen. En toen kwam ik er achter dat we nog geen witte plaat hadden voor de 109 dus die heb ik gister nog even besteld.
Nu nog wat dingen een beetje op knappen. Rest van het chassis moet nog even in de smurrie van binnen en buiten. Achterbumper weer iets op knappen en spuiten.
We hebben de caravan ook uit het hoekje gehaald en even opgezet om te luchten en wat dingen te fixen. En toen kwam ik er achter dat we nog geen witte plaat hadden voor de 109 dus die heb ik gister nog even besteld.
Das een lichte caravan..
Hebben ze het nummer trouwens weer op dezelfde plek ingeslagen of toch ergens anders?
Hebben ze het nummer trouwens weer op dezelfde plek ingeslagen of toch ergens anders?
------
- arjan_de_jong
Nummer is op een andere plaats gekomen. Volgens RDW mag hij nooit op de zelfde plek komen. Ze hebben hem eerst 2x verkeerd gedaan dus daarna weer een nieuwe plek.
Caravan is geloof ik netto iets van 500 kg incl lading.
Caravan is geloof ik netto iets van 500 kg incl lading.