Overweeg om de LED verlichtingset voor en achterzijde van Mobilecenter.co.uk (Riverrunners met DRL) aan te schaffen.
http://www.mobilecentre.co.uk/index.php ... cts_id=522
Iemand nog advies of tips?
Grt
LED verlichting
LED verlichting
Defender 110 SW 2.4 TDCi Puma, 2008
Re: LED verlichting
Ik heb eens bij iemand van het forum hier een set besteld voor mijn defender Puma voor ik dacht 175 euro, moet ffe zoeken naar zijn e-mail adres,hij had ze ook voor de td5 en er werd ook een ander relais voor de knipperlichten bijgeleverd en andere fittingen voor de witte kleine lampjes voorop.
Ik heb ze er nu 2 jaar inzitten en ben hardstikke tevreden.
Ik heb zijn e-mail adres gevonden, mocht je interesse hebben dan een priveberichtje
Ik heb ze er nu 2 jaar inzitten en ben hardstikke tevreden.
Ik heb zijn e-mail adres gevonden, mocht je interesse hebben dan een priveberichtje
Laatst gewijzigd door Fred130 op 09 Apr 2013, 21:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Defender 110 2002
-
Landmarcs
Lijkt mij een duur grapje.
Zoek eens op Rob Rommers en LED. Ik denk dat het een stuk goedkoper kan.
Echt mooi vind ik deze lampjes ook niet.
D'r zijn er ook die beter bij de ronde achteruitrij en mist-lichten passen.
Groeten MarcS
Zoek eens op Rob Rommers en LED. Ik denk dat het een stuk goedkoper kan.
Echt mooi vind ik deze lampjes ook niet.
D'r zijn er ook die beter bij de ronde achteruitrij en mist-lichten passen.
Groeten MarcS
-
Roger B.
vindt die engelse inderdaad absurd duur... die andere prijs is een stuk reëler
gone
Kleine kanttekening.
Wellicht zijn ze inmiddels een stuk beter, maar ik zag ooit een Defender met deze achterlichten en deze waren zo fel dat je het idee had dat de eigenaar constant met mistachterlicht aan reed.
Remlichten zag je al helemaal niet.
.....nou kan het natuurlijk ook zijn dat de beste man de lichten verkeerd om had gemonteerd en de remlichten constant brandden.
Vond het wel mooi trouwens, deze lampjes.
Duur inderdaad ook en voegt niet heel erg veel toe.
Standaard lampjes branden lang zat en super goedkoop te vervangen.
Wellicht zijn ze inmiddels een stuk beter, maar ik zag ooit een Defender met deze achterlichten en deze waren zo fel dat je het idee had dat de eigenaar constant met mistachterlicht aan reed.
Remlichten zag je al helemaal niet.
.....nou kan het natuurlijk ook zijn dat de beste man de lichten verkeerd om had gemonteerd en de remlichten constant brandden.
Vond het wel mooi trouwens, deze lampjes.
Duur inderdaad ook en voegt niet heel erg veel toe.
Standaard lampjes branden lang zat en super goedkoop te vervangen.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
-
Landmarcs
Goedemorgen,
Zo als hierbij kan je het in Frankrijk "gewoon" bij de dealer krijgen.
Zelf zou ik dan liever rode en oranje "glaasjes" hebben bij de desbetreffende lichtjes, maar dat is een wat "eenkennige" basishouding mijnerzijds.
En voor bijv mist-achterlicht en achteruitrij-licht (ik heb zelf van de laatste er twee, links en rechts dus) is LED weinig zinvol, en dus vooral voor de cosmetiek.
Groeten MarcS
Zo als hierbij kan je het in Frankrijk "gewoon" bij de dealer krijgen.
Zelf zou ik dan liever rode en oranje "glaasjes" hebben bij de desbetreffende lichtjes, maar dat is een wat "eenkennige" basishouding mijnerzijds.
En voor bijv mist-achterlicht en achteruitrij-licht (ik heb zelf van de laatste er twee, links en rechts dus) is LED weinig zinvol, en dus vooral voor de cosmetiek.
Groeten MarcS
-
Tom Thomson JR
kijk even op Paddock: http://www.paddockspares.com/brands/wip ... lamps.html
Ze zijn aanzienlijk goedkoper, NAS en moet eerlijk zeggen dat ik ze mooier vind. Ook zijn ze de zelfde maten als origineel, de SVX stijl originele LED's zijn ook hier in NL bij de dealer te krijgen(de witte in de vorige post) zijn naar mijn smaak te groot en gezien ze LR origineel zijn zijn ze nog veel duurder.
Verder voor de Wipac's van Paddock heb je geen andere relay's nodig of smart load devices.
Ze zijn aanzienlijk goedkoper, NAS en moet eerlijk zeggen dat ik ze mooier vind. Ook zijn ze de zelfde maten als origineel, de SVX stijl originele LED's zijn ook hier in NL bij de dealer te krijgen(de witte in de vorige post) zijn naar mijn smaak te groot en gezien ze LR origineel zijn zijn ze nog veel duurder.
Verder voor de Wipac's van Paddock heb je geen andere relay's nodig of smart load devices.
Defender 90 2.4 TD4 Puma, 2007