Chiptuning Ja/Nee en hoe ??

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Edward

Re: Chiptuning Ja/Nee en hoe ??

Berichtdoor Edward » 18 Apr 2013, 19:44

Landmarcs schreef:
Edward schreef:Waar ik met de 130 vooral tegen loop is dat ie in z'n twee net te hoog in de toeren zit voor een rotonde of bocht en in z'n drie te laag. Dan redt ie het niet.

Dan had je een 110 moeten kopen, die rijdt zonder mopperen ongeveer iedere bocht en rotonde in z'n 3.

Alleen in gemene haarspeldbochten helling op moet je wel eens terug naar de 2.

Groeten MarcS

Onzin. Heb zowel met een 90, een 110 en een 130 dezelfde ervaring. Op een korte rotonde waar je met een rustig gangetje overheen wilt zit ie net te laag in de toeren voor het mooi.

Wat jij niet kunt bevatten is dat ik niet zoals jij een auto heb voor de milieubelasting en de lol maar dat ik ermee werk en dus meestal een ton of 5 aan de haak heb hangen. :shock: :shock: :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 18 Apr 2013, 19:49

Goedenavond Edward,

Als we het nu niet hebben over elkaars werk en of het nut daarvan, maar gewoon over het probleem:

Jij hebt dus een probleem met het trekken van 5 ton rond de rotonde: schrijf dat dan direct.
Over het trekken van 5 ton doe ik verder geen uitspraken.

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 18 Apr 2013, 20:32

Landmarcs schreef:Goedenavond Edward,

Als we het nu niet hebben over elkaars werk en of het nut daarvan, maar gewoon over het probleem:

Jij hebt dus een probleem met het trekken van 5 ton rond de rotonde: schrijf dat dan direct.
Over het trekken van 5 ton doe ik verder geen uitspraken.

Groeten MarcS

Zoals iedere regelmatig terugkerende bezoeker weet dat jij de 6 bak niet fijn vind qua verhoudingen, dol bent op treinen en fietsen weet jij verdomde goed dat ik zwaar werk doe met de 130. Dus als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niks of verwacht dat je de bal terug gekaatst krijgt. :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Techniek”