Roger B. schreef:Bij Jager in onderhoud?? nog steeds?? doe je toch lekker zelf tegenwoordig....al dan niet met wat ondersteuning kun je dat best als koppakking gelukt is
dealer/garage voor onderhoud Noord-Holland
- Thomas Td5
Re: dealer/garage voor onderhoud Noord-Holland
- Martin0342
Ga eens naar Jansen&Jansen in Nederhorst den berg. Zeer kundig, zeker niet duur en afspraak js afspraak.
Deze twee jongens zijn afkomstig uit het dealercirkuit, maar zijn uit onvrede hoe zij met hun klanten om moesten gaan voor zichzelf begonnen. Aanrader. Zeer. Vriendelijk uurtarief en ze weten echt overal een oplossing voor.
Succes
Deze twee jongens zijn afkomstig uit het dealercirkuit, maar zijn uit onvrede hoe zij met hun klanten om moesten gaan voor zichzelf begonnen. Aanrader. Zeer. Vriendelijk uurtarief en ze weten echt overal een oplossing voor.
Succes
reitsma schreef:Tot nu toe mijn D3 in onderhoud gehad bij de Jager in Heemskerk maar gezien de leeftijd en km's ben ik nu op zoek naar een dealer/garage die goedkoper is maar wel verstand heeft van landrover.
Heeft iemand een ervaring met een goede, betrouwbare dealer/garage in de buurt van Castricum, Noord Holland?
Hoi,
Ik heb enorme goede ervaring met Simon vd Velde van Elephant. Zie http://www.elephantoffroad.nl/
Technisch zeer kundig, en goede prijs.
Groet, Willem
Tata-D2
Tata-D2
- Ray vd Velden
Tata-D2 schreef:reitsma schreef:Tot nu toe mijn D3 in onderhoud gehad bij de Jager in Heemskerk maar gezien de leeftijd en km's ben ik nu op zoek naar een dealer/garage die goedkoper is maar wel verstand heeft van landrover.
Heeft iemand een ervaring met een goede, betrouwbare dealer/garage in de buurt van Castricum, Noord Holland?
Hoi,
Ik heb enorme goede ervaring met Simon vd Velde van Elephant. Zie http://www.elephantoffroad.nl/
Technisch zeer kundig, en goede prijs.
Tuurlijk en zo zijn er nog wel een hele reeks te noemen in een straal van 150 tot 300 km waar je waarschijnlijk hele goede ervaringen mee zal hebben.
In de buurt van Castricum D...o
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Ray vd Velden schreef:volgens mij kun je beter bij de Jager blijven, afschrijving, brandstof, tijd, ergernis, vrije dag of dagen enz....
Aardige mensen als je het bv. geen probleem vind dat je wagen snel op de limiet van grip zit (bij onafhankelijke wielophanging althans) en als het gaat vriezen niet starten wil om maar wat te noemen.
En als een simpel boutje aandraaien al lastig is (geen Engelse grap)
Tja en het begint bij de fabriek al als een Engelse grap, dus hou ze een beetje in de gaten
-
Roger B.
loze beschuldigingen zonder uitleg en adressering....
wie zijn die aardige mensen waar je het over hebt en vertel dan ook wat er oorzaak was van je gripproblemen, je startprobleem en dergelijke....
een auto die niet wil starten omdat een accu dood is, kun je bijna niet op een dealer afschuiven bijvoorbeeld.... dus zonder onderbouwing vind ik het loze kreten die geen zinnige toevoeging zijn
wie zijn die aardige mensen waar je het over hebt en vertel dan ook wat er oorzaak was van je gripproblemen, je startprobleem en dergelijke....
een auto die niet wil starten omdat een accu dood is, kun je bijna niet op een dealer afschuiven bijvoorbeeld.... dus zonder onderbouwing vind ik het loze kreten die geen zinnige toevoeging zijn
gone
- Nicogroennl
Aanbevelingen zijn oké maar ongezouten kritiek hoort niet op een forum. Het is ook niet kies omdat de dealer niet kan reageren.
Series III 88" 1971 2,25 benzine 4 x 2
1*
1*
- RobStewart
Nicogroennl schreef:... Het is ook niet kies omdat de dealer niet kan reageren.
Well some of us can
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Je beschuldigd mij onterecht van ongezouten loze beschuldigingen, is jouw mening, beetje hypocriet misschien?!. Maar neem aan dat je gewoon alles wilt weten.
Ben er niet op uit om een ander te discrimineren/beschuldigen.
Het gripprobleem had wellicht te maken met in- uitspoor (had het hier ergens al eens over maar is wellicht weggewist).
In- of uitspoor had hij vanaf de fabriek al een beetje gezien het scheve slijtagepatroon.
Als de (hydra)bushings vervormen door krachten erop of door de krachten via wat in- of uitspoor erop, loopt het in de soep.
Zoiets als treinrails 1mm per 1000 meter uit laten lopen
.
De wagen was daar van begin af in onderhoud. Onder andere zoiets met zo'n gevaarlijke wegligging of halfgare gloeipluggen kun je niet afleveren, en hoef je niet te bagatelliseren.
Zo zag het profiel eruit na een reis
:
Ben er niet op uit om een ander te discrimineren/beschuldigen.
Het gripprobleem had wellicht te maken met in- uitspoor (had het hier ergens al eens over maar is wellicht weggewist).
In- of uitspoor had hij vanaf de fabriek al een beetje gezien het scheve slijtagepatroon.
Als de (hydra)bushings vervormen door krachten erop of door de krachten via wat in- of uitspoor erop, loopt het in de soep.
Zoiets als treinrails 1mm per 1000 meter uit laten lopen
De wagen was daar van begin af in onderhoud. Onder andere zoiets met zo'n gevaarlijke wegligging of halfgare gloeipluggen kun je niet afleveren, en hoef je niet te bagatelliseren.
Zo zag het profiel eruit na een reis