dealer/garage voor onderhoud Noord-Holland
-
Roger B.
Re: dealer/garage voor onderhoud Noord-Holland
proefrit hoort wel bij de 0-beurt en als je uitlijning ZO slecht is dat je het aan het rijden goed merkt, dan moet dat tijdens die proefrit ook opvallen... Verder is enige aandacht van de uitvoerend monteur ook wel een vereiste...... ben opgevoed bij een dealer waar de eigenaar ERG veel oog voor detail had, en je op je vingers tikte als jij dat niet voldoende had 
gone
Re: dealer/garage voor onderhoud Noord-Holland
Quink schreef:marcenvon schreef:Op een forum posten dat een dealer/garage slecht is of niet deugd, heeft geen enkele informatieve waarde. Het is een persoonlijk relaas, over een persoonlijke ervaring, in een specifiek geval.
Tsja, dus als er 30-40 mensen berichten dat ze slechte ervaringen hebben met garage X, het heeft geen enkele waarde. Het zijn tenslotte allemaal persoonlijke ervaringen, specifieke gevallen....
Ik vind dit soort zaken altijd een beetje dubbel. Het is enerzijds inderdaad wel makkelijk om op internet een dealer/garage zwart te maken. En moeilijk om je daar tegen te verdedigen als garage. Van de andere kant, lijkt me echter wel dat je als lezer ook wel in staat bent om e.e.a. te filteren. Als ik op Iens kijk, en ik lees iets over één slechte ervaring met pizza bakker Z, dan neem je dat toch met een korreltje zout? Als er echter veel recensies staan over verbrande pizza's, jij mag van mij gaan proberen of die van jou wel lukt, ik zoek liever een ander restaurant.
Het lijkt mij dat je op een forum ook slechte ervaringen moet kunnen posten. Een enkeling die een slechte ervaring heeft, is waarschijnlijk inderdaad een geval van "persoonlijke ervaring". Maar misschien komt er meer naar boven.
Wat is anders de waarde van sites over "opgelicht op internet" en zo? Allemaal persoonlijke ervaringen toch, geen enkele informatieve waarde??
Waarmee ik dus op geen enkele wijze wil zeggen dat de garage in kwestie slecht is, of prutswerk heeft geleverd, of de slechte recensie verdient, want geen ervaring er mee.
Ik begrijp wel wat je bedoeld, het probleem met ervaringen op internet plaatsen is dat het volledig anoniem is. Die recensies over verbrande pizza's kunnen allemaal gepost zijn door gefrustreerde concurrenten. Zoals goede recensies net zo goed door de pizzabakker zelf geplaatst kunnen zijn.
Ik ga er van uit dat een bedrijf dat slechte kwaliteit levert zichzelf uiteindelijk ten gronde richt, vooral in de kleine markt die Land Rover heet. Op het gebied van mijn LaRo ga ik dan liever uit van mijn eigen ervaring dan van een vaag anoniem verhaal op een forum.
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)