Zeker aan mijn RRC zitten grenzen als het gaat om laadruimte, laadvermogen en de bijbehorende rijeigenschappen als deze waarden tegen het maximum aan zitten. Ik heb er wel zwaardere veren onder zitten, maar verdere aanpassing vind ik te heftig en beinvloeden de rijeigenschappen en vooral comfort in onbeladen toestand nogal. Omdat we in de vakanties met het gezin niet verder komen dan greenlanen, is een aanhanger dan een optie. Mijn idee is dat daarin dan de kampeeruitrusting gaat, zodat de kar ook op de camping kan blijven en we lichtvoetig op pad kunnen.
Geen nieuw concept, dat snap ik, maar ik vind het aanbod van nieuwe offroad trailers best karig. Ik wil inderdaad voor nieuw gaan, geen tijd om te knutselen en op dit moment ook niet zoveel zin in. Tweedehands zie je echt zelden een mooie (niet-opknapper) te koop staan.
Dus.. Ik wil graag een overzicht starten met nieuwe trailers, wie doet mee? Ik ken er sowieso al twee..
(Uiteraard zijn mooie zelfbouwprojecten ook welkom, alleen al vanwege de inspiratie!