P.S.: En ik heb nu ontdekt waar de koelvloeistof die het motorblok inloopt blijft. Ik heb me suf gepiekerd! Het moest ergens heen en nu heb ik gezien waar naar toe. 'Het boek' verklaart een heleboel maar niet alles. Voor jullie vast heel logisch maar voor een leek als ik was dat allesbehalve vanzelfsprekend. Mijn vermoeden moest wel kloppen maar of ik gelijk zou krijgen was nog maar de vraag. Gelukkig kreeg ik het bij het rechte eind: de vloeistof wordt bij de waterpomp terug het circuit in geleid. Maar dat zag ik uiteindelijk pas bevestigd met de waterpomp los van het blok.
En dan heb ik het nog niet over de vacuüm leiding tussen carburateur en ontsteking / verdeelkap gehad. Nu ik weet wat het moet doen / doet ben ik onder de indruk maar voor ik gevonden had wat dat onnozele stukje koper leiding en rubber daar deed was ik ronduit in de war.
Maar goed, al doende leert men.
Toch leuk, een Series 1 uit en in elkaar schroeven!
