Okeeee, dus makkelijk zelf te doen begrijp ik.
Moeten de gordels er helemaal uit of alleen de hoge bevestiging?
En
Ik wil de auto laten bestickeren, mag dat dan wel over het glas??,
De ronde ramen achter moeten doe ook geblindeerd worden???
Hoop te doen dus, maar gaat lukken, heb een onderhoud bedrijf zou raar zijn als dat niet zou gaan.
In ieder geval iedereen bedankt zover.
Disco2 naar grijskenteken ombouwen
-
Roger B.
Re: Disco2 naar grijskenteken ombouwen
gordels moeten volledig weg, eigenlijk ook de bevestigingspunten onbruikbaar gemaakt
glas mag niet blijven zitten waar geblindeerd wordt, dus achterste zijruiten, alpine ruitjes en deel van de achterdeuren mag geen glas in
glas mag niet blijven zitten waar geblindeerd wordt, dus achterste zijruiten, alpine ruitjes en deel van de achterdeuren mag geen glas in
gone
Ik rij zelf ook grijskenteken Disco 2. Al een keer in een algehele weg controle controle gecontroleerd. Kentekenbeijs, rij bewijs, alcohol controle. Brandstof controle. Controle van de laadruimte, schot enz. En ga er maar van uit dat als je de achterruiten niet vlgs de regels geblindeerd zijn, dat die mannen/vrouwen dat hees wel zien. Het is hun werk hé.
De kentekenwijziging bij de RDW gaat alleen over de "technische"staat. Het "belasting" deel daar gaan weer anderen over.
Succes met de ombouw
De kentekenwijziging bij de RDW gaat alleen over de "technische"staat. Het "belasting" deel daar gaan weer anderen over.
Succes met de ombouw
Ok super bedankt, heel duidelijk.
Dat gaan we dus maar doen.
Maar Edward waar koop die ombouwset dan voor 250 euro? zag er een van profiglas, maar das 1100, das wel een erg groot verschil.
Dat gaan we dus maar doen.
Maar Edward waar koop die ombouwset dan voor 250 euro? zag er een van profiglas, maar das 1100, das wel een erg groot verschil.
Gewoon van Marktplaats. Was zelfs hele mooie metallic donker grijze plaat, heel chic. Overigens mochten wij de gaten van gordels en banken gewoon dichtkitten. Wel het schot echt helemaal vastkitten.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968