thnx voor de tips.
we hebben weer gereden en vooralsnog geen problemen meer de handrem gebruiken we niet dus dat komt wel weer , ook geen olie meer te vinden ik zal morgen nog eens kijken ik wil toch nog motor olie na kijken en zo .
oeps , het rookt .
Re: oeps , het rookt .
Contoleer wel even je oliepeil van je tussenbak.. Zou zonden zijn dat je.di door weinig olie in de soep laat lopen
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
dar zal ik ook naar kijken , volgens mij staat dat ook in het boekje hoe dat moet.
RobStewart schreef:Oils, Handbrake Adjustment etc you can find here on the kennisbank http://lrch.nl/kennisbank/series3?field ... erdeel_tid[]=80
Rob
ik kan er dan vanuit gaan dat ik voor de technische kant van de LW 88 bij series III moet kijken?
ik zie dat jij in Purmerend zit, is dat bij die laro dealer?
misschien kom ik een keer langs dan kun je eens naar onze LW kijken misschien zie je dan nog iets dat ik nog niet zie
hopelijk schrik ik de klanten niet af die zo'n nieuwe rangerover komen kopen ,die ik na even wennen op zich wel mooi vind.