Marcel.S schreef:misschien is dat er op te lassen , het is metaal en de krik van een laro wordt ook goed zoeken denk ik .
Lassen hoeft niet. Een Vvormige vork op een stukje pijp die net over die bovenkant past is ook meer dan prima.
Marcel.S schreef:misschien is dat er op te lassen , het is metaal en de krik van een laro wordt ook goed zoeken denk ik .

Roger B. schreef:Marcel.S schreef:misschien is dat er op te lassen , het is metaal en de krik van een laro wordt ook goed zoeken denk ik .
hoeveel van die meniekleurige potkrikjes wil je hebben?? elke D1 en D2 en late defender is er mee geleverd..... heul veul van die dingen zijn op de sloop terecht gekomen waar die potkrikjes veelal ook gewoon nog in aanwezig zijn
dennis83 schreef:Roger B. schreef:Marcel.S schreef:misschien is dat er op te lassen , het is metaal en de krik van een laro wordt ook goed zoeken denk ik .
hoeveel van die meniekleurige potkrikjes wil je hebben?? elke D1 en D2 en late defender is er mee geleverd..... heul veul van die dingen zijn op de sloop terecht gekomen waar die potkrikjes veelal ook gewoon nog in aanwezig zijn
Dit valt toch vies tegen, vandaag even langs jansen gereden maar deze had er ook geen meer. Dus toch nog even verder zoeken.
Gr.
Dennis
Roger B. schreef:ebay engeland...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten