witte sludge

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
robb

Re: witte sludge

Berichtdoor robb » 03 Mar 2013, 12:09

Nee natuurlijk maakt het niet uit dat je vragen stelt, das alleen maar goed, ik kan me alleen wel eens druk maken om anderen die de vraagsteller dan vertellen dat op het www alles te vinden is. Ik ben in de loop der jaren gestopt met het vragen stellen omdat ik dus ook vaak de antwoorden kreeg dat het op het www te vinden was.....en dat je nu dit forum overspoelt met vragen is voor mij alleen maar logisch, als je geen vragen meer mag hebben zou het niet goed zijn, vandaar mijn reactie. Het gaat per slot van rekening om een hobby die je met anderen deelt. Dan verwacht je ook antwoorden op je vragen lijkt me.
Robb

\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"

blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 03 Mar 2013, 17:42

vragen is geen probleem, maar zelf wat moeite doen om info te vinden mag ook wel.

deze vraag stond toevallig niet (meer) elders op het forum beantwoord, maar wat de mogelijke oorzaken van white sludge zijn (en dat is niks wat motor-specifiek is) heb je in minder dan 5 minuten gevonden op internet....maar dan moet je wel even een zoekterm invullen.
gone

Sebastian

Berichtdoor Sebastian » 03 Mar 2013, 17:49

En waarom dan niet de vraag hier stellen zodat andere het in de toekomst ook hier kunnen vinden?
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

retep

Berichtdoor retep » 03 Mar 2013, 18:09

Roger B. schreef:vragen is geen probleem, maar zelf wat moeite doen om info te vinden mag ook wel.

deze vraag stond toevallig niet (meer) elders op het forum beantwoord, maar wat de mogelijke oorzaken van white sludge zijn (en dat is niks wat motor-specifiek is) heb je in minder dan 5 minuten gevonden op internet....maar dan moet je wel even een zoekterm invullen.

En dat het niet specifiek voor een motortype is, zal dan wel nergens staan, en dan ga je twijfelen, en wil je weten of het wellicht bij
een range rover anders is. Als een forum nou bestookt zou worden met exact dezelfde vragen, dan kan ik inkomen dat je daar niet op zit te wachten,
maar je geeft zelf al aan dat het hier een keer ter sprake is geweest, en het er niet meer staat, dus kun je nou niet zeggen dat men, of ik in dit geval,
keer op keer in herhaling valt als het om dit specifieke onderwerp gaat.
Ook zullen er een hoop vragen zijn die makkellijk op google terug te vinden zijn, maar men wil vaak het liefst zoveel mogelijk meningen verzamelen,
om zo te kunnen kijken welke het meest in een richting gaan, en men zo z'n conclusies kunt trekken.
Liever 1x teveel vragen dan 1 keer te weinig, is dan ook een gekende spreuk die voor zich spreekt, en waar je alleen maar je voordeel mee kunt doen. ;)

Terug naar “Techniek”