tim schreef:Retep, zoals franc al aangeeft, haal aan de tussenbak kant even de cardanbassen los, en probeer opnieuw het IP gear eruit te halen, met tegelijkertijd een beetje heen en weer draaien aan de flens van de tussenbak van de voorcardanas.
Tenzij eea serieus ontwricht is geraakt, wat niet aannemelijk is, moet ie(het IP gear) er op enig moment wel uit te krijgen zijn.
Het kan effe geklooi en gevloek inhouden, gewoon aan je ex denken, maar lukken moet lukken.
Ik geloof niet dat je het snapt want alle tandwielen draaien wel gewoon rond, maar de inputgear kan ik gewoon niet langs de highrange intermediate gear
(blauw) trekken,omdat de tanden elkaar raken ipv netjes in elkaar over te gaan, en dat kun je niet verhelpen door heen en weer te draaien, want
de tanden van de ip gear zitten dan nog grotendeels op de driving gear ( groen) en dat is het rare, want je zou dan zeggen dat de tanden vd inputgear
netjes over de tanden vd rode moeten overlopen, maar ik zei al dat ik dat niet zo goed kon zien van onder de auto.