Heb het met ML behandeld.
Roestbehandeling?
- Ray vd Velden
Re: Roestbehandeling?
Demonteren doe ik niets dat flikkert er vanzelf er wel een keer af.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Edward schreef: De binnenkant zit bij de onze al Navy Rusan in en dat kruipt echt overal naartoe. Mij is het wel best zo.
Aah, mooi zo, dus uiteindelijk heb je toch Navy Rusan gebruikt voor de binnenkant.
Bij mij kruipt het zelfs naar de buitenkant van het chassis, is weer lastig als je dat met iets anders wil behandelen, eerst goed schoonmaken dus....moet ik gaan doen als het weer beter wordt
Eerst alle pekel er maar eens onderuit spuiten als het zout van de weg is
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Dragon schreef:[
Eerst alle pekel er maar eens onderuit spuiten als het zout van de weg isDat is ECHT slecht voor het chassis
Waarom dan pas?
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
in de winter stond jouw 130 al drie maanden stil met de modder uit engeland er nog overheen 
gone
Roger B. schreef:in de winter stond jouw 130 al drie maanden stil met de modder uit engeland er nog overheen
Klopt, maar in die tijd heeft ie dus ook geen pekel geraapt of wel?
Trouwens, die modder zit er nog op, alleen de onderkant is inmiddels een keer gewassen.
De Disco die dagelijks dan wel wekelijks de pekel ziet wordt eens per week gewassen. In de wasstraat dan wel.....
Edward van Vugt
-
Roger B.
wat denk je van die spray die al die fietsers veroorzaken in het langsrijden?? als dat tegen die 130 waait.....
gone
Roger B. schreef:wat denk je van die spray die al die fietsers veroorzaken in het langsrijden?? als dat tegen die 130 waait.....
???????????????? Dat ding staat 2.5 meter van het fietspad zowat tegen de schuur geparkeerd! En ik woon in Zuid Oost Groningen, daar fietsen ze maximaal 3 kilometer per uur!!
Edward van Vugt
-
Roger B.
nou, die man die probeerde aan luna te ontkomen de laatste keer dat ik er was reed heel wat harder

gone
Moet een moderator als jij niet juist ervoor zorgen dat ik hier nie off topic ga nie??

Johnny
Johnny

Edward van Vugt
-
Roger B.
Nou Edward, zou je niet eens snel ON topic gaan dan?
en ik heb niet gevraagd voor groene letters bij mijn privé account, ik post op persoonlijke titel
en ik heb niet gevraagd voor groene letters bij mijn privé account, ik post op persoonlijke titel
gone