Roestbehandeling?

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Landmarcs

Re: Roestbehandeling?

Berichtdoor Landmarcs » 11 Mar 2013, 23:30

Edward schreef:
Roger B. schreef:wat denk je van die spray die al die fietsers veroorzaken in het langsrijden?? als dat tegen die 130 waait.....

???????????????? Dat ding staat 2.5 meter van het fietspad zowat tegen de schuur geparkeerd! En ik woon in Zuid Oost Groningen, daar fietsen ze maximaal 3 kilometer per uur!! :shock: :shock: Nog langzamer en ze lazeren om.... :lol: :lol:

Nog langzamer en ze gaan achteruit.

MarcS

Tata-D2

Berichtdoor Tata-D2 » 13 Mar 2013, 17:15

TMW schreef:Net met de D2 door de APK, geen enkele afkeur.... :D

Heeft iemand goede ervaringen met bedrijven (liefst in Brabant of omgeving) die een dergelijke behandeling aanbieden?

hoor graag advies/ervaringen (zowel positief als negatief)

Grt, Toine

Beste TMW,

Toevallig deze week weer afspraak voor de 2-jaarlijkse onderhoudsbeurt bij Sjaak van Aalst gemaakt. Zie http://www.sjaakvanaalst.nl
Is Dinitrolbehandeling. Schoonmaken (200bar), roest neutraliseren, daarna afdekken. Auto komt er als nieuw vandaan, wat zeg ik, BETER dan nieuw.
Vakman die veel ervaring heeft, ook met land Rover. Tijd terug is daar ook een Land Rover clubavond geweest.
De eerste keer ben je de auto 1 wk kwijt, en gaat hij (gedeeltelijk) uit elkaar. Tot in detail behandeld. Daarna elke 2 jaar een bijspuitbeurt.
Succes met de keuze. Roestbehandeling is een veelbesproken onderwerp :mrgreen:
Groet, Willem
Tata-D2

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 14 Mar 2013, 16:15

Willem,

Nou geloof/hoop ik dat jouw Disco so wie so nog in orde is maar het punt met Dinitrol (achtigen) is wel dat het ook oude wrakken er mooi uit kan laten zien, daar moet je dus wel voor opletten.

Dat gezegd hebbende Ik heb body ook gedinitrolled, was makkelijk toen ie nog op zijn kant stond:
Afbeelding

Gr
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Tata-D2

Berichtdoor Tata-D2 » 14 Mar 2013, 16:52

Hallo Lucas,

Leuk je weer eens te spreken. Inderdaad is ' me Disco' prima in orde, maar lang niet zo goed als de jouwe. Die is inderdaad wel iets heeeeeel bijzonders geworden.
Hoop je weer eens tegen te komen bij een of ander evenement. Ivm drukte zijn prikevenementen wat op de achtergrond geraakt maar daar zal zeker weer verandering in komen.
Ik vind het een teken aan de wand dat jij toch ook voor Dinitrol gekozen hebt, terwijl er toch vele andere mogelijkheden zijn.
Groet, Willem
Tata-D2

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 15 Mar 2013, 12:08

Hoi Willem,

Op een sortout na ben ik ook al jaren nergens geweest omdat het zonder Laro toch minder leuk is/niet te bereiken en ik vond dat ik dan beter verder kon werken. Ga ik helemaal goed maken als ie weer rijdt!, dus dan zien we elkaar vast weer.

Verder ik heb voor Dinitrol gekozen om toch iets van anti-steenslag te hebben onder het plaatwerk.

Gr
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Terug naar “Techniek”