Ook ik zal hulp nodig hebben met de distributie van de 300TDI, heb ooit eens mijn diploma 1e autotechnicus gehaald maar dat is toch al even geleden
En hobby kost geld
tim schreef:Naar aanleiding van Edward;
Ook al komt het inderdaad zo over, dat thomas dus van A tot Z de boel zelf heeft gedaan, ik kan de daadwerkelijke toepassing die hij heeft ondernomen bijzonder waarderen.
Maar de randopmerking ( de suggestie die opkomt) van je is een andere waarheid.
Thomas, die witte stofwerkplaatsjas van je, dat kan natuurlijk niet.
Bij de volgende fotorapportage van je graag de volgende setting:
ontblood bovenlijf, tato's op de bovenarmen met respectievelijk de tekst "moeder"en "vader" (graag siemetrich aangebracht) diagonale smeervegen van achtereenvolgens kopervet, 10/w 40, wd 40, 80 w90, ATF.
Vervolgens een woest kijkende blik in de lens en aan beide zijde's van je een geinig buurtmeisje.
Die uiteraard om jou nek hangen.
Pas dan kan ik jouw sleutelvaardigheden echt serieus nemen!
Dragon schreef:tim schreef:Naar aanleiding van Edward;
Ook al komt het inderdaad zo over, dat thomas dus van A tot Z de boel zelf heeft gedaan, ik kan de daadwerkelijke toepassing die hij heeft ondernomen bijzonder waarderen.
Maar de randopmerking ( de suggestie die opkomt) van je is een andere waarheid.
Thomas, die witte stofwerkplaatsjas van je, dat kan natuurlijk niet.
Bij de volgende fotorapportage van je graag de volgende setting:
ontblood bovenlijf, tato's op de bovenarmen met respectievelijk de tekst "moeder"en "vader" (graag siemetrich aangebracht) diagonale smeervegen van achtereenvolgens kopervet, 10/w 40, wd 40, 80 w90, ATF.
Vervolgens een woest kijkende blik in de lens en aan beide zijde's van je een geinig buurtmeisje.
Die uiteraard om jou nek hangen.
Pas dan kan ik jouw sleutelvaardigheden echt serieus nemen!
![]()
![]()
![]()
Ik ga gelijk een tatoo laten zetten
conny schreef:Je mocht een kop van een Td5 toch niet vlakken????? Heeft te maken met een beschermlaag die dan verloren gaat en iets met de nokkenas die op een bepaalde manier in de kop is geboord.
Weet iemand hier het fijne van?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten