Roger B. schreef:wie zegt dat het origineel is.... kan toch ook iets zijn dat iemand die een oliedrukmeter wilde zelf gemonteerd heeft??
defender heeft volgens mij zeer zeker geen druk-gestuurde meters gehad, series is gelukkig van voor mijn tijd
Ik beweerde ook niet dat het origineel was, vroeg alleen of je toevallig de modellen wist die het mogelijk hadden.
Reden was namelijk dat ik al uren naar verschillende parts manuals heb lopen zoeken en dat ik in geen van deze maar dan ook iets kon vinden over mechanies gestuurde oliedrukmeters in series, 90/110 of defender modellen. Dus wilde zeker weten dat ik niet iets over het hoofd zag.
Ook op google kan ik wel discussies vinden over de voordelen / nadelen tussen de twee methodes, maar geen onderdelen lijsten.
en het nadeel is dat als ik het onderdeel niet kan vinden, dan moet ik het laten maken of het oliefilterhuis vervangen.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen