hannes schreef:8-) Als het inderdaad Alkmaarse Motorenrevisie Westra sinds 1919, Huiswaarderplein 10, 1823 CP Alkmaar is, dan zit je goed!
Kijk Roger! Zo simpel is het nou...
hannes schreef:8-) Als het inderdaad Alkmaarse Motorenrevisie Westra sinds 1919, Huiswaarderplein 10, 1823 CP Alkmaar is, dan zit je goed!
Roger B. schreef:maar ik lust ECHT geen bier, en nuchter schijnt het nie te werken als ik jou zo bekijk
Edward schreef:Beide koppen heeft Ernst gemaakt. Ernst runt een garagebedrijf op 5 minuten rijden in Musselkanaal.
Seagull schreef:Ik vraag me alleen af wat voor een vloeibare pakking men gebruikt voor de nokasdrager omdat de voorgeschreven Hylogrip/2000 in NL niet te vinden is.
Motor - 2.5L - Td5 - Nokkenas schreef:Breng een gelijkmatige rand afdichtingsmiddel, onderdeelnr. STC 4600, aan op de voorkant van de nokkenasdrager (zie illustratie) en rol het materiaal met een roller uit tot een dunne laag is verkregen.
Seagull schreef:Wat wel tegen viel is het gewicht en omvang van de kop met spruitstukken om zonder motorkraantje of takel terug te plaatsen.
Seagull schreef:De oude kop staat nu in de hoek en misschien dat ik ooit nog een keer ga uitzoeken waar 'de lek' zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten