ah, jij bedoelt een allbright.. maar dan nog.... waarom zou die wel ompolen bij schakelen door water, en niet als ie schakelt doordat jij een schakelaar omzet? en wat zou de meerwaarde zijn als het wel zou kunnen, om zowel de plus als de min te onderbreken?
ik gebruik er ook relais van een lier voor, maar dan die kleintjes die in een standaard relaiskast van een lier zitten... zo'n allbright bouw ik voor de lier in, dan blijven er afhankelijk van de lier 2 a 4 van die kleinere over.....
ok de verkoper bleef dat ding een lierrelais noemen.
maar die heeft twee aansluitingen. een voor indraaien en 1 voor uitdraaien. en bij de ene pooltje schakel je de polen recht op recht (bv linksom) en bij het andere pooltje schakel je de polen in kruis (in dit geval rechtsom).
het kan voorkomen dat de polen door water sluiting maken. de kans is heel klein, maar water geleid wel. dan wil je in ieder geval zeker weten dat je stroom blijft houden op de auto..