Hallo allemaal,
Mijn deurslot reageerd niet meer goed op de afstandbediening...
Als ik op sluiten druk springt hij terug omdat het slot aan de bestuurderskant niet naar beneden gaat :(
Moet ik ontvetten of smeren? Dat is de vraag.
Heb toen ik de deur toch open had om Navy Russan in het binnenwerk te gooien, de sloten gesmeerd.
Was dat een goed idee of niet?
(Navy russan wel)
groet, Ruben.
Probleem met deurslot
Probleem met deurslot
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Re:Probleem met deurslot
Dat hangt af van het smeermiddel dat je gebruikt hebt. Als je er gewoon vet aan gedaan hebt kan het zijn dat dat door de kou wat taai is geworden en daardoor de soepele werking van het slot tegenwerkt. Even de deur bij het slot warm föhnen. Doet het dan wel goed is dat het waarschijnlijk.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re:Probleem met deurslot
Nee, geen vet, het kwam gewoon uit een ramrul spuitbus....
Ik vrees toch dat ik de boel gewoon weer moet openmaken om te kijken wat er aan de hand is.
Heb ooit ergens gelezen dat je deursloten niet mag smeren (na mijn actie)
Het is wel heel irritant, eerst met de sleutel de deuren op slot, daarna met afstandbediening het alarm erop...
Andersom moet je niet te laat zijn met het vrijgeven van het alarm, want dan is de hele buurt weer wakker :laugh:
Beetje balen :dry:
Ik vrees toch dat ik de boel gewoon weer moet openmaken om te kijken wat er aan de hand is.
Heb ooit ergens gelezen dat je deursloten niet mag smeren (na mijn actie)
Het is wel heel irritant, eerst met de sleutel de deuren op slot, daarna met afstandbediening het alarm erop...
Andersom moet je niet te laat zijn met het vrijgeven van het alarm, want dan is de hele buurt weer wakker :laugh:
Beetje balen :dry:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen