In het recente kwam dat idee voorbij, om eens te kijken waar behoefte aan was en wat de opties waren om eea concreet te maken.
Is daar achter de schermen nog wat op uit gedaan, voor zover dees en geen er iets van weet?
gr floris.
Technische Curcus
Technische Curcus
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re:Technische Curcus
Ja, jammer. Ook de Technische Avonden (in Nieuwegein) zijn niet meer. Ook jammer, die waren altijd goed bezocht :(
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Re:Technische Curcus
Okee , duidelijk.
Euhmm:
Maarreuh, aan diegene die tdt wel positief reageerde, gaan we dit laten voor wat het is, of pakken we de handschoen opnieuw op , en belangrijker, gaan we er dan ook naar handelen?
MAW: hebben we zin en behoefte aan een onderling te regelen curcus, inclusief de moeite willen opbrengen om daar tijd, energie en ws wat reistijd in te stoppen.
Indien dees en geen hier positief op reageerd, graag dan ook een voorstel aanbrengen hoe 1 en ander concreet gemaakt kan gaan worden.
Het lijkt me handig dat 1 of 2 mensen de regie nemen om de boel een beetje in goede banen te leiden.
Afijn, dit gezegd hebbende, wie volgt?!
Misschien kan deze reactie overgezet worden naar het toenmalige topic, ik weet even niet wat wijsheid is in deze.
Euhmm:
Maarreuh, aan diegene die tdt wel positief reageerde, gaan we dit laten voor wat het is, of pakken we de handschoen opnieuw op , en belangrijker, gaan we er dan ook naar handelen?
MAW: hebben we zin en behoefte aan een onderling te regelen curcus, inclusief de moeite willen opbrengen om daar tijd, energie en ws wat reistijd in te stoppen.
Indien dees en geen hier positief op reageerd, graag dan ook een voorstel aanbrengen hoe 1 en ander concreet gemaakt kan gaan worden.
Het lijkt me handig dat 1 of 2 mensen de regie nemen om de boel een beetje in goede banen te leiden.
Afijn, dit gezegd hebbende, wie volgt?!
Misschien kan deze reactie overgezet worden naar het toenmalige topic, ik weet even niet wat wijsheid is in deze.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re:Technische Curcus
tim schrijft:
Ik zou zeggen, hier moet je wezen! ;)
Het lijkt me handig dat 1 of 2 mensen de regie nemen om de boel een beetje in goede banen te leiden.
Ik zou zeggen, hier moet je wezen! ;)
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Re:Technische Curcus
Dat zou ook kunnen, alleen lees ik dat het samenkomsten zijn die niet direct geent zijn op de techniek, en dat was nou wel precies de bedoeling van de recente posting.
Even vrij vertaald , in mijn herinnering: een curcus achtig gebeuren waarbij het concrete onderhoud van een landrover goed en duidig onder handen genomen zou worden qwa uitleg en logica.
Het maakt me niet uit hoe en wie de boel eventueel op de rit gaat zetten, al krijg ik les van een dronken smurf, als ik het maar krijg en snap :blush: :silly:
Even vrij vertaald , in mijn herinnering: een curcus achtig gebeuren waarbij het concrete onderhoud van een landrover goed en duidig onder handen genomen zou worden qwa uitleg en logica.
Het maakt me niet uit hoe en wie de boel eventueel op de rit gaat zetten, al krijg ik les van een dronken smurf, als ik het maar krijg en snap :blush: :silly:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re:Technische Curcus
Diezelfde TC heeft indertijd ook praktische sleuteldagen georganiseerd.
En je kunt ook zelf iets organiseren om andere deskundigen les te laten geven, zodat je dan zelf de les kunt ondergaan en dus zelf ook weer profijt van hebt ;)
En je kunt ook zelf iets organiseren om andere deskundigen les te laten geven, zodat je dan zelf de les kunt ondergaan en dus zelf ook weer profijt van hebt ;)
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Re:Technische Curcus
Ik wacht even de eventuele nodige reactie's af.
Indien er alsnog voldoende animo is, moeten we eea concreet gaan maken.
Indien er alsnog voldoende animo is, moeten we eea concreet gaan maken.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re:Technische Curcus
tim schrijft:
Denk dat je beter met een concreet aanbod kunt komen en dat als basis gebruiken. Anders blijft het bij "ja dat zouden we eens moeten doen" ga je iets regelen, datum prikken etc. en haken er daarna te veel mensen af om het nog leuk te houden...
Ik wacht even de eventuele nodige reactie's af.
Indien er alsnog voldoende animo is, moeten we eea concreet gaan maken.
Denk dat je beter met een concreet aanbod kunt komen en dat als basis gebruiken. Anders blijft het bij "ja dat zouden we eens moeten doen" ga je iets regelen, datum prikken etc. en haken er daarna te veel mensen af om het nog leuk te houden...
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Re:Technische Curcus
Euhh, ja daar zit wat in.
Nou, dan nu een poging om iets zinnigs naar voren te brengen:
Eerst eens peilen onder de belangstellenden of we dit "plan" zelf regelen(zoals het meen ik in de eerste opzet was) of dat we het via de clup doen, ala de bijdrage van vincent.
Indien we voor keuze 1 gaan, wil ik wel het 1 en ander op touw zetten qwa communicatie onderling, indien het om wat voor'n reden niet via het forum zou lopen.
Tevens lijkt het me niet verkeerd om dan iets te plannen vanaf maart, gezien de tijd die het zal vragen om "alle neuzen 1 kant op te krijgen".
Wat me ook een zeer goed plan lijkt,is de rol van "docent"aan mij voorbij te laten gaan..
Het gaat immers over autotechniek, en mijn verwachtingspatroon ligt in de regel op een , laat ik zeggen, wat basaler niveau.. :silly:
Nou, wie maakt in mij de uberorganizer los?
Nou, dan nu een poging om iets zinnigs naar voren te brengen:
Eerst eens peilen onder de belangstellenden of we dit "plan" zelf regelen(zoals het meen ik in de eerste opzet was) of dat we het via de clup doen, ala de bijdrage van vincent.
Indien we voor keuze 1 gaan, wil ik wel het 1 en ander op touw zetten qwa communicatie onderling, indien het om wat voor'n reden niet via het forum zou lopen.
Tevens lijkt het me niet verkeerd om dan iets te plannen vanaf maart, gezien de tijd die het zal vragen om "alle neuzen 1 kant op te krijgen".
Wat me ook een zeer goed plan lijkt,is de rol van "docent"aan mij voorbij te laten gaan..
Het gaat immers over autotechniek, en mijn verwachtingspatroon ligt in de regel op een , laat ik zeggen, wat basaler niveau.. :silly:
Nou, wie maakt in mij de uberorganizer los?
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten