Puma water lekkage bij dashboard
Re:Puma water lekkage bij dashboard
Haha kijk dat ligt mij ook een stuk beter;)
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Puma water lekkage bij dashboard
RobStewart schrijft:
Kijk, daar zie je het kwaliteitsverschil .... bij een Renault volstond zo'n grote spijker (van een 5 mm) en een stevige hamer. Wel van binnenuit werken, laagste punt zoeken (dwz diepste punt van de plas) en dan één welgemikte tik. Had als voordeel dat daarna het water nog beter naar het gat afliep.
Groeten MarcS
There is an alternative ...
Taken from the Land Rover water egress manual:
"Drill 2x 5mm holes in corners of footwell to allow free flow of water ingress" :silly:
Rob
Edward, I like the way you think too :)
Kijk, daar zie je het kwaliteitsverschil .... bij een Renault volstond zo'n grote spijker (van een 5 mm) en een stevige hamer. Wel van binnenuit werken, laagste punt zoeken (dwz diepste punt van de plas) en dan één welgemikte tik. Had als voordeel dat daarna het water nog beter naar het gat afliep.
Groeten MarcS
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re:Puma water lekkage bij dashboard
en al naar gelang tijd vorderde roestte het spijkergat met een centimeter per maand groter
gone
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Puma water lekkage bij dashboard
Roger B. schrijft:
Tja, vreemd genoeg roestte de latere Renault's minder vlot als bijv. Volkswagens uit dezelfde tijd. Het roesten was dus vooral de naam ... ja nog vroeger toen roesten ze al tijdens de productie (of wellicht al in de folder).
Niet al te lang geleden was ik enige tijd de trotse bezitter van een "Mitterand-limosine", een dubbele 25-er en die auto was ondanks het soms erg spaarzame onderhoud nog steeds zeer roest-arm, en dus steeds bedrijfsvaardig.
Groeten MarcS
en al naar gelang tijd vorderde roestte het spijkergat met een centimeter per maand groter
Tja, vreemd genoeg roestte de latere Renault's minder vlot als bijv. Volkswagens uit dezelfde tijd. Het roesten was dus vooral de naam ... ja nog vroeger toen roesten ze al tijdens de productie (of wellicht al in de folder).
Niet al te lang geleden was ik enige tijd de trotse bezitter van een "Mitterand-limosine", een dubbele 25-er en die auto was ondanks het soms erg spaarzame onderhoud nog steeds zeer roest-arm, en dus steeds bedrijfsvaardig.
Groeten MarcS
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten