Hallo,
Mijn discovery 2,5 TDI uit 1997 moeten de remklauwen voorkant vervangen worden.
Nu heb ik het type remklauw met 1 ontluchtings nippel en 4 zuigers plus niet geventileerde schijfen en aangesloten met 1 vaste remleiding.
Nu is er ook een type remklauw, excat de zelfde afmetingen en bevestingspunten als de mijne, alleen deze heeft 3 ontluchtingsnippels, 4 zuigers en 2 aansluitingen voor de remleidingen.
Mijn vraag:
Past dit ook op mijn remsysteem?
Alvast bedankt.
jansV8 oet Grunn.
Remklauwen (voor) Discovery I
Re:Remklauwen (voor) Discovery I
Hallo,
De remklauw bestaat zo te zien uit 2 delen, met ieder 2 zuigers.
Is er een optie om ze om te bouwen?
De remklauw bestaat zo te zien uit 2 delen, met ieder 2 zuigers.
Is er een optie om ze om te bouwen?
-
Roger B.
de klauw mag je niet uit elkaar halen (die twee delen) staat zeer expliciet in t werkplaatshandboek.
heb al veel verhalen gelezen van zij die dat wel deden dat de klauw daarna bleef lekken..
maar wat denk je te bereiken met klauwen die twee leidingetjes hebben?
het systeem waar die op horen heeft oa een andere hoofdremcilinder, andere leidingen...kortom een heel ander remsysteem.
prijskwestie? een remklauw kan prima gereviseerd worden, kwestie van zuigertjes en rubbers vervangen.... geen trek daarin, koop in engrland nieuwe klauwen voor waarschijnlijk minder dan tweedehands prijs in nl
heb al veel verhalen gelezen van zij die dat wel deden dat de klauw daarna bleef lekken..
maar wat denk je te bereiken met klauwen die twee leidingetjes hebben?
het systeem waar die op horen heeft oa een andere hoofdremcilinder, andere leidingen...kortom een heel ander remsysteem.
prijskwestie? een remklauw kan prima gereviseerd worden, kwestie van zuigertjes en rubbers vervangen.... geen trek daarin, koop in engrland nieuwe klauwen voor waarschijnlijk minder dan tweedehands prijs in nl
gone
Hallo,
Dat is ook wat ik wil weten van welk landrover en remsysteem deze klauw type is.
De discovery modellen hebben in ieder geval niet zo'n type klauw.
Dit kan gebeuren wanneer je onderdelen via internet particulier koopt en er wordt bijgezegd dat het past
Dus niet, wat ik ook al vreesde.
In ieder geval nog bedankt voor de snelle reacties.
jansV8 oet Grunn
Dat is ook wat ik wil weten van welk landrover en remsysteem deze klauw type is.
De discovery modellen hebben in ieder geval niet zo'n type klauw.
Dit kan gebeuren wanneer je onderdelen via internet particulier koopt en er wordt bijgezegd dat het past
Dus niet, wat ik ook al vreesde.
In ieder geval nog bedankt voor de snelle reacties.
jansV8 oet Grunn