De auto is 2 jaar geleden ingevoerd vanuit Zwitserland, op kenteken gezet door RDW, APK-goedgekeurd voor 2 jaar en nu dus weer aan de beurt.
Het lijkt me dat het chassinummer dus gewoon ergens (waar is logisch?) moet staan, anders had hij toch nooit op kenteken gezet kunnen worden?
Mijn 75'er RRC afgekeurd voor de APK
Re:Mijn 75'er RRC afgekeurd voor de APK
Staat op je kentekenbewijs waar je het chassisnummer kunt vinden.
Het zou best kunnen dat een ijverige vorige eigenaar er bijvoorbeeld overheen geverfd/getectyleerd/oid heeft en het nummer daaronder staat.
Het zou best kunnen dat een ijverige vorige eigenaar er bijvoorbeeld overheen geverfd/getectyleerd/oid heeft en het nummer daaronder staat.
-
Roger B.
Vet schrijft:
daarom beter eeerst naar de RDW voor je chassisnummer, dan pas geld in reparaties steken....
weet niet of heel oude RRC het chassisnummer ergens anders hebben, maar als ik me goed herinner staat het op de rechter chassisbalk voor de vooras
Houd er wel rekening mee dat het zo maar zou kunnen (of misschien beter: zeer waarschijnlijk is) dat ze de zaak niet vertrouwen en een uitgebreid onderzoek willen doen.
Been there, done that,
Herman
daarom beter eeerst naar de RDW voor je chassisnummer, dan pas geld in reparaties steken....
weet niet of heel oude RRC het chassisnummer ergens anders hebben, maar als ik me goed herinner staat het op de rechter chassisbalk voor de vooras
gone
Net even alle autopapieren erbij gepakt, APK-papieren er ook bij gepakt: is op 19 november 2010 goedgekeurd en geldig idd tot 6 december 2012 a.s.
In de papieren staat het identificatienummer en idd de plaats is r. tegen balk vooras!
Als het droog is er maar ff onder liggen en checken!
In de papieren staat het identificatienummer en idd de plaats is r. tegen balk vooras!
Als het droog is er maar ff onder liggen en checken!