Ik heb prachtige lederen Saab 900 voorstoelen op de kop getikt. En ga de hele 3zits voorrij weghalen. Die komt dus te koop (helemaal zwart skai met het kleine middenstoeltje)
Mijn vraag, ik wil nog wel een cubby box, maar hoeveel ruimte is daarvoor t.o.v. het originele middenstoeltje? Ik wil de Saab stoelen nl. iets meer naar binnen toe monteren. De railsen van de Saabs zitten wel dichterbij elkaar dan van de originele. En 1 stoel heb ik al pas op de oude plek.
Is een cubby box net zo breed als de middenstoel of is er nog speling?
Cubby box met andere stoelen
-
Roger B.
Re: Cubby box met andere stoelen
niet veel speling, maar een cubbybox is niks meer dan een multiplex kistje met skai er overheen..... zo zelf te maken
gone
Re: Cubby box met andere stoelen
Roger B. schrijft:
idd, desnoods even bij iemand de maten opnemen en alleen de breedte maat even veranderen naar de ruimte die je hebt tussen de stoelen.
niet veel speling, maar een cubbybox is niks meer dan een multiplex kistje met skai er overheen..... zo zelf te maken
idd, desnoods even bij iemand de maten opnemen en alleen de breedte maat even veranderen naar de ruimte die je hebt tussen de stoelen.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
- jos.daalmans
Re:Cubby box met andere stoelen
Hoi,
Ik heb Volvo V40 stoelen gemonteerd. De bedieningsknoppen van de lendesteun en de rugleuning, komen net tegen het gestoffeerde deksel van de standaard cubbybox aan. Als de stoel van de Saab te breed zijn, maak dan inderdaad zoals gezegd, zelf een cubbybox.
Zorg wel dat je stoelen kantelbaar c.q. makkelijk zijn weg te halen, anders kom je niet in de accubak en eventueel bij de bovenkant van de tank.
Ik heb dit zo gedaan:
https://picasaweb.google.com/101253567782863215031/VolvoStoelen?authkey=Gv1sRgCOOqwKfdpqmnLg
Je kunt de stoel achter losmaken met een grote vleugelmoer en dan naar voren optillen of gewoon de scharnierpennen er uit drukken.
Succes en sleutel ze,
Jos
Ik heb Volvo V40 stoelen gemonteerd. De bedieningsknoppen van de lendesteun en de rugleuning, komen net tegen het gestoffeerde deksel van de standaard cubbybox aan. Als de stoel van de Saab te breed zijn, maak dan inderdaad zoals gezegd, zelf een cubbybox.
Zorg wel dat je stoelen kantelbaar c.q. makkelijk zijn weg te halen, anders kom je niet in de accubak en eventueel bij de bovenkant van de tank.
Ik heb dit zo gedaan:
https://picasaweb.google.com/101253567782863215031/VolvoStoelen?authkey=Gv1sRgCOOqwKfdpqmnLg
Je kunt de stoel achter losmaken met een grote vleugelmoer en dan naar voren optillen of gewoon de scharnierpennen er uit drukken.
Succes en sleutel ze,
Jos
Dirty hands are dirty, except caused bij a Land Rover
My car has 16 Rockers, about 49 Rollers and only one Mule to drive it.
My car has 16 Rockers, about 49 Rollers and only one Mule to drive it.
Mooie pictorial Jos! Ik zal idd ook zoiets moeten bedenken. Ik had nog niet door dat de bovenkant vd tank daar zat.
jgeurtsj schrijft:
Bij een Ninety wel ja, bij een 110 niet. Wel leverbaar als fabrieksoptie en aftermarket optie trouwens.
Ik had nog niet door dat de bovenkant vd tank daar zat.
Bij een Ninety wel ja, bij een 110 niet. Wel leverbaar als fabrieksoptie en aftermarket optie trouwens.