Ik heb de keuze uit 265 BFG AT en 285 BFG MT.
Iemand een idee en zo ja waarom?
Alvast bedankt!

The AT T/A KO has both the mountain and snowflake symbol, I can't recall seeing the MT with it.
I had 265's on my 90 and Heather had 285's on her 110 and never had any problems with either, the only difference we noticed was that in powder Heather could cut down to the harder layer underneath whereas mine would take a while to dig in first.
Rob
Ben wel benieuwd naar de meningen en de ervaringen van iedereen over welke banden het best onder de Def90Td5 kunnen (blijven) zitten in de winter....
LTE schrijft:
Ben wel benieuwd naar de meningen en de ervaringen van iedereen over welke banden het best onder de Def90Td5 kunnen (blijven) zitten in de winter....
Definieer "winter"...
Een Nederlandse winter kan met elke band ondanks wat de bandenboeren je willen doen geloven. Je plaatje is niet in NL genomen (lijkt me...) dus kan het zijn dat je andere eisen stelt maar er zijn weinig banden waar je niet de winter mee in kunt.
LTE schrijft:
Definieer "winter"...
Een Nederlandse winter kan met elke band ondanks wat de bandenboeren je willen doen geloven. Je plaatje is niet in NL genomen (lijkt me...) dus kan het zijn dat je andere eisen stelt maar er zijn weinig banden waar je niet de winter mee in kunt.
......
Alleen jammer dat ik geen winterbanden in 7.50R16 kan vinden... :(
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten