nee, maar een onderdeel dat zowieso binnen afzienbare tijd stuk zal gaan omdat de levensduur nu eenmaal beperkt is vervangen terwijl je niet weet of daar de fout zit, is minder frustrerend dan op de gok onderdelen vervangen met onbepaalde levensduur
effe opgezocht....bij paddockspares 58,32 pond ex vat, 70 incl dus twee balgen incl verzenden 145 pond wat pakweg 180 euro is
Luchtvering D2
-
Roger B.
Re:Luchtvering D2
gone
Nah, ze zitten d'r onder. Maar goed dat ik de procedure met assteunen heb gevolgd, want wat denk je dat er gebeurde... niet heel snel, maar dat was ik wel.
Nadere inspectie leerde dat de onderste metalen ring van de balg rechts achter flink geroest was. Nog niet direct een lek kunnen vinden, maar lijkt me de aangewezen plaats.
Verder zag ik dat de balgen in lengte verschilden. Een mm of 20. Denk dat de vorige prutser slechts eentje ooit eens heeft vervangen.
Ik heb ze bij Miessler Automotive vandaan.
€ 75,63 ex. BTW (19% want is Duitsland) maal 2 plus UPS Express saver a € 26,- en toen wilde Paypal ook nog eens € 6,05 van me hebben. Had vooruit kunnen betalen, maar wilde ze graag vandaag hebben.
Allen bedankt!
Nadere inspectie leerde dat de onderste metalen ring van de balg rechts achter flink geroest was. Nog niet direct een lek kunnen vinden, maar lijkt me de aangewezen plaats.
Verder zag ik dat de balgen in lengte verschilden. Een mm of 20. Denk dat de vorige prutser slechts eentje ooit eens heeft vervangen.
Ik heb ze bij Miessler Automotive vandaan.
€ 75,63 ex. BTW (19% want is Duitsland) maal 2 plus UPS Express saver a € 26,- en toen wilde Paypal ook nog eens € 6,05 van me hebben. Had vooruit kunnen betalen, maar wilde ze graag vandaag hebben.
Allen bedankt!
Percy
Series 3 Lightweight diesel
Disco 2
Series 3 Lightweight diesel
Disco 2
-
Roger B.
problemeb beginnen doorgaans, zeker als ze op leeftijd raken, met lekke balgen
gone
Roger B. schrijft:
Hint Roger: en de semipermeabele sluiting van ontluchtingsslangetje boven op SLS-pomp :kiss: :blush:
problemeb beginnen doorgaans, zeker als ze op leeftijd raken, met lekke balgen
Hint Roger: en de semipermeabele sluiting van ontluchtingsslangetje boven op SLS-pomp :kiss: :blush:
-
Roger B.
die gaat alleen bij jouw disco stuk, en is daarom ook niet los leverbaar....
enne....je weet waar ie staat
enne....je weet waar ie staat
gone
Ow is de olifant definitief daar gebleven?! Dus ik moet binnenkort wel 240 km naar het noorden rijden vrees ik. B)
Ach misschien wel :woohoo: :woohoo: joepiieeeeee
Ach misschien wel :woohoo: :woohoo: joepiieeeeee