lampenbar
Re:lampenbar
Waarschijnlijk kan het dak erop blijven omdat de kooi in delen wordt gemonteerd. Als het exact dezelfde is komt de kooi van Safety Devices, en die willen misschien wel even een PDF'je mailen hoe de montage in z'n werk gaat. Mij stuurden ze een tijdje geleden een montagehandleiding toen ik specifieke vragen over een kooi had.
Dank voor je tip.
De afbeelde externe beugel is een voorbeeld foto.
Ik heb deze beugel niet.
Dat geeft misschien wat verwarring.
Ook heb ik geen ervaring met het demonteren van de kap, wel al meerdere malen gehoord dat het een enorme klus moet zijn.
Goed om te horen dat het waarschijnlijk wel meevalt.
Kijk dat is nu het mooie van een forum.
Dank!
gr Jan maarten den Bleker.
De afbeelde externe beugel is een voorbeeld foto.
Ik heb deze beugel niet.
Dat geeft misschien wat verwarring.
Ook heb ik geen ervaring met het demonteren van de kap, wel al meerdere malen gehoord dat het een enorme klus moet zijn.
Kijk dat is nu het mooie van een forum.
Dank!
gr Jan maarten den Bleker.
jmdb schrijft:
Als je toch het dak eraf wil halen: Zit op veel punten vast, maar is allemaal prima bij te komen. En vele punten daarvan zijn vaak ook nog netjes droog gebleven, dus zitten niet eens vastgerot ofzo.
Samen met de zijpanelen demonteren kan ook nog, dan kun je de zijpanelen aan het dak laten zitten en kun je de punten waar die twee aan elkaar vast zit gewoon lekker laten zitten.
Als je de eventueel aanwezige zijbekleding en hemel los hebt kun je alle bevestigingspunten goed zien. Vergeet de bovenste achterdeurscharnier en de interieurverlichting niet.
Als je toch het dak eraf wil halen: Zit op veel punten vast, maar is allemaal prima bij te komen. En vele punten daarvan zijn vaak ook nog netjes droog gebleven, dus zitten niet eens vastgerot ofzo.
Samen met de zijpanelen demonteren kan ook nog, dan kun je de zijpanelen aan het dak laten zitten en kun je de punten waar die twee aan elkaar vast zit gewoon lekker laten zitten.
Als je de eventueel aanwezige zijbekleding en hemel los hebt kun je alle bevestigingspunten goed zien. Vergeet de bovenste achterdeurscharnier en de interieurverlichting niet.
Beste JMDB,
Ik kwam deze tegen:
http://www.rebel4x4.co.uk/rebel4x4_new.htm
Hier wordt het een Front Hoop genoemd.
Groeten,
Jasper
Ik kwam deze tegen:
http://www.rebel4x4.co.uk/rebel4x4_new.htm
Hier wordt het een Front Hoop genoemd.
Groeten,
Jasper
Jasper,
Ziet er inderdaad prima uit.
Verwijt het mezelf bijna dat ik dit zelf niet gevonden heb.
Maarja, daar heb je het forum voor.
Prijs valt ook nog wel mee (in verhouding met andere aanbieders)
Dank.
Ziet er inderdaad prima uit.
Verwijt het mezelf bijna dat ik dit zelf niet gevonden heb.
Maarja, daar heb je het forum voor.
Prijs valt ook nog wel mee (in verhouding met andere aanbieders)
Dank.
-
Roger B.
maar let wel op, of dit alleen schow is, en zoja, dat dat mogelijk bij een ongeval gevaarlijke effecten geeft
gone