Hallo Allemaal,
Door het breken van mijn vooras is mijn kabelboom doormidden gegaan evenals een kapotte bodemplaat. Alles gerepareerd maar nu blijkt ook mijn relais van de warn lier een klap te hebben gehad. Doot de kracht op de kabel boom is er kennelijk ook een stevig ruk aan het relais gegeven Deze zit onder mijn motorkap. Ik heb op internet gezocht naar een nieuwe relais of onderdelen maar kan deze niet vinden. Wie weet waar ik onderdelen voor het relais of een nieuw relais voor een warn 9.5 xo kan vinden. Ik zie namelijk alleen maar complete sets.
relai warn lier 9.5 xp
- Wim defender 110
-
Roger B.
Re: relai warn lier 9.5 xp
bij roan 4x4 een allbright bestellen, is één blok met 4 aansluitingen zit alles in
wil je origineel blijven probeer dan eens bij B&S AUTOPARTS
wil je origineel blijven probeer dan eens bij B&S AUTOPARTS
gone
- Wim defender 110
Die blokken bij Roan zijn een stuk kleiner lijkt wel. Bij de warn lier zitten al kabels direct op het relais aangesloten. Dat betekent dat er dus aardig wat verbouwd moet worden klopt dat Roger?
Ik kan redelijk sleutelen maar dat soort elektrische reparatie is andere koek voor mij :)
Maar het is niet echt simpel om een nieuw relais te vinden. Ook bij B&S autoparts krijg ik allerlei lijsten. Ik zal ze morgen wel eens bellen.
Ik kan redelijk sleutelen maar dat soort elektrische reparatie is andere koek voor mij :)
Maar het is niet echt simpel om een nieuw relais te vinden. Ook bij B&S autoparts krijg ik allerlei lijsten. Ik zal ze morgen wel eens bellen.
-
Roger B.
3 kabels naar het relaisblock vanaf de lier (A, F1 en F2) en een plus vanaf de accu naar het relais, verder nog effe je afstandbediening aansluiten ;-)
gone
- Wim defender 110
Hmm klinkt zo wel heeeel gemakkelijk. Wellicht maar gewoon proberen :woohoo:
Re:relai warn lier 9.5 xp
Anders kun je het altijd nog vragen aan de leverancier van het Allbright relais. Maar moeilijk is het inderdaad niet.
Re:relai warn lier 9.5 xp
Dixo schrijft:
Roan stuurt op verzoek ook een schemaatje op. :P
Anders kun je het altijd nog vragen aan de leverancier van het Allbright relais. Maar moeilijk is het inderdaad niet.
Roan stuurt op verzoek ook een schemaatje op. :P
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968