@ Roger
Je hebt mail!
gr
Luke
op zoek naar technische cursus
Re:op zoek naar technische cursus
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
Roger B. schrijft:
YW
thnx luke ;)
YW
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
)
Quark2 schrijft:
Hmm, doceren hierin kan ik niet.. heb geen achtergrond in autotechniek. gelukkig heb ik een goede technische kennis en ligt daar ook veel intresse. Daarnaast leer ik wel leer graag dingen bij, zeker over het heftigere moteronderhoud (dus niet alleen olie vervangen of dat soort dingen, maar tegen revisie aan).
Nu ben ik net het omgekeerde van Quark2.. Ik heb een 109 gekocht, de euchelons van het leger gepakt en begonnen met sleutelen.. zeker aan de series is het begrijpen waar een iets naar toe gaat en waar het voor bedoeld is en gaan. De eerste klus was de drukgroep vervangen met 0,0 ervaring en zonder brug ;).
Overigens heb ik geen probleem om bij mensen mee te kijken of te helpen met sleutelen.. zeker niet aan een series.
Lijkt me leuk om mee te doen, als leerling om zelf wat te leren.
Ik heb me in het verleden erg verdiept in de boeken en 'weet' best hoe een motor, versnellings- en tussenbak werkt in theorie, maar zeker bij een Land Rover is het gewoon een kwestie van 'doen' en juist daar zit bij mij enige schroom. Dus behalve leren zou 'doen' ook hoog op mijn verlanglijstje staan. Of iets van begeleid sleutelen oid.
Hmm, doceren hierin kan ik niet.. heb geen achtergrond in autotechniek. gelukkig heb ik een goede technische kennis en ligt daar ook veel intresse. Daarnaast leer ik wel leer graag dingen bij, zeker over het heftigere moteronderhoud (dus niet alleen olie vervangen of dat soort dingen, maar tegen revisie aan).
Nu ben ik net het omgekeerde van Quark2.. Ik heb een 109 gekocht, de euchelons van het leger gepakt en begonnen met sleutelen.. zeker aan de series is het begrijpen waar een iets naar toe gaat en waar het voor bedoeld is en gaan. De eerste klus was de drukgroep vervangen met 0,0 ervaring en zonder brug ;).
Overigens heb ik geen probleem om bij mensen mee te kijken of te helpen met sleutelen.. zeker niet aan een series.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
TIP:
voor diegenen die graag aan zelfstudie doen
Youtube
zoekterm: Trailerfitters toolbox
Diverse onderwerpen en voertuigtypes
kennis van engelse taal is een pré
:P
Luke
voor diegenen die graag aan zelfstudie doen
Youtube
zoekterm: Trailerfitters toolbox
Diverse onderwerpen en voertuigtypes
kennis van engelse taal is een pré
:P
Luke
)
-
dieselpunk
hallo mensen, helemaal geweldig initiatief en wil zeker meedoen aan zo'n dag of dagen. Wonen zelf net over de grens in het noorden van het land en werk onregelmatig maar als dit allemaal doorgaat en er een datum is probeer ik zeker vrij te regelen. Als de sleuteldag ergens in het noorden van het land wordt gehouden hebben wij hier wel slaapplaatsen voor redelijk wat mensen die daar behoefte aan hebben.
groetjes marco
groetjes marco
Hier voldoende autotechnische kennis en ervaring.
Echter niet heel veel ervaring met diverse LR's.
Dus ik kan niets vertellen over typische problemen. (inmiddels wel over de P38)
Dus voor algemene begeleiding/uitleg over reparaties of diagnoses kan ik wel wat vertellen.
Laat maar weten als ik iets kan betekenen......
Echter niet heel veel ervaring met diverse LR's.
Dus ik kan niets vertellen over typische problemen. (inmiddels wel over de P38)
Dus voor algemene begeleiding/uitleg over reparaties of diagnoses kan ik wel wat vertellen.
Laat maar weten als ik iets kan betekenen......
RR 2.5 dse
Roger,
het ziet er naar uit dat je het druk gaat krijgen :)
Luke
het ziet er naar uit dat je het druk gaat krijgen :)
Luke
)
-
Roger B.
ja, maar veel seriesrijders, en das van voor mijn tijd :p
had jij dat bestand al gemeeld?
had jij dat bestand al gemeeld?
gone
@ Roger
Ja allang, hoezo heb je dat niet ontvangen dan?
Zat al in je mail toen ik je dta hier meldde
Luke
Ja allang, hoezo heb je dat niet ontvangen dan?
Zat al in je mail toen ik je dta hier meldde
Luke
)