Remco, niet ter ontmoediging maar wel omwille van een stukje realiteit; het schutboord is idd zoals eerder aangegeven een "vervelend"stukje defender.
Weet dat het vaak zo is, dat wat je aan roest aan de buitenzijde van plaatwerk ziet, een factor X groter/meer is als je gaat rommelen met een schroevendraaier erin stekend.
Ala een stuk houtrot in een kozijn, ga je eenmaal hakken met een beitel kun je bij wijze van spreken de halve dorpel vervangen met een nieuw stuk hout erin zetten.
Bekijk zoals geadviseerd de zaken goed en kritisch , en trek daar waar mogelijk je conclusies.
Indien je een defender eigenaar wilt worden, maak sleutelen tot je hobby.
Regel anders als alternatief veel vrienden, heb ik ook gedaan, reuze handig!
Alles in perspectief, maar idd, een defender is doorgaans nou eenmaal een relatief gevoelige onderhoudsvingeraandepolsvragende auto.
Crises, wat een fraaie, complete, neutrale, mooi omschreven zin zeg!
Succes.
Defender 110 V8 '83, roest bij scharnieren
Re:Defender 110 V8 '83, roest bij scharnieren
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Bedankt allemaal voor jullie reacties en advies!
Het lijkt mij, na al jullie reacties gelezen te hebben, het verstandigst om een aankoopkeuring te laten doen van de auto. Als uit deze keuring blijkt dat er geen gekke dingen te vinden zijn en het schutbord verder ook niet doorgeroest is, is de kans groot dat ik de auto koop :)
Groeten, Remco
Het lijkt mij, na al jullie reacties gelezen te hebben, het verstandigst om een aankoopkeuring te laten doen van de auto. Als uit deze keuring blijkt dat er geen gekke dingen te vinden zijn en het schutbord verder ook niet doorgeroest is, is de kans groot dat ik de auto koop :)
Groeten, Remco
Remco84 schrijft:
Waar ga je die keuring dan laten doen? :huh:
Bedankt allemaal voor jullie reacties en advies!
Groeten, Remco
Waar ga je die keuring dan laten doen? :huh:
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Bij de landrover garage ;) heb al contact gehad met de garage hierover...
Remco84 schrijft:
Toppie! Tijdje terug namelijk 2 dagen in het Brabantse aan het lassen geweest aan een Cruiser die ook 'gekeurd' was voor de aankoop. Alleen dan door een universele garage waar ze al 20 jaar kwamen. Beste man ook, alleen geen zak verstand van de grote oude Toyo's. :dry:
Vandaar. ;) ;)
Bij de landrover garage ;) heb al contact gehad met de garage hierover...
Toppie! Tijdje terug namelijk 2 dagen in het Brabantse aan het lassen geweest aan een Cruiser die ook 'gekeurd' was voor de aankoop. Alleen dan door een universele garage waar ze al 20 jaar kwamen. Beste man ook, alleen geen zak verstand van de grote oude Toyo's. :dry:
Vandaar. ;) ;)
Edward van Vugt
kopen, kopen, kopen!!! :silly:
conny1 schrijft:
Staat hoog op m'n lijstje, maar eerst de andere projecten af. Één van die projecten is een boerderij van 300 jaar oud, dus de Cruiser staat voor 2014 gepland... :P :P
kopen, kopen, kopen!!! :silly:
Staat hoog op m'n lijstje, maar eerst de andere projecten af. Één van die projecten is een boerderij van 300 jaar oud, dus de Cruiser staat voor 2014 gepland... :P :P
Edward van Vugt