er werd geadverteerd met "in nieuwstaat",daar vervolgens bij telefonisch onderhoud expleciet nog naar gevraagd wat werd bevestigd, en bij aankomst een ietwat andere staat mijn inziens..
bij thuiskomst uit frusto acuut 2 zakjes belegen kaasblokjes naar binnengewerkt die ik van een stoere kozijnenbouwer uit het nijmeegse vrijdagnacht had meegekregen in het kader van "help floristim de winter door.."
dus: niet gedaan.
toch nog een vraag:
hij claimde dat het originele LR velgen waren. lees eerste montage (waarschijnlijk zoal;s bij een def 130)
maar wat ik vreemd vond was dat alleen de voorzijde wit van kleur was, lees de achterzijde niet, die was gewoon het standaard zwart.
Nou zegt mijn logica dat als je (als fabriek/fabrikant)een velg in een kleur spuit, je dan de HELE velg doet.
Maw: heeft hij mogelijk zelf een spuit(bus) ter hand genomen, of is dit origineel wolf/landrover; de voorzijde wit en de achter/binnenzijde gewoon zwart?
Tja, Modulars etc. vind ik ook niet mooi, de echte originele Wolf is echter ook niet moeders mooiste (wat mij betreft zijn de standaardvelgen qua uitstraling het beste ... maar de gustibus ...).
Anyway, verschillende standaardvelgen (ik heb er al heel wat gezien) zijn verschillend qua afwerking. De laatste lichting - standaarvelgen maar wel Tubeless - zijn aan de achterkant ook deels zwart, en ook eerdere zijn aan de achterzijde vaak niet dekkend "wit". Ook de "witte" Wolven die ik gezien heb hadden een nogal zwarte keerzijde. Dus de herkomst zou maar zo kunnen deugen, als ze dan toch meer gebruikssporen tonen als de adverteerder eerst deed voorkomen .... da's dan dom van de verkoper en een goede reden voor het knarsetandend verwerken van wat belegen kaas.
Groeten MarcS