Landmarcs schrijft:
[b]
Hoe de 2.2 TD4 het doet weet ik niet, maar op papier lijkt ie afdoende (want waarom zou je heel veel meer power willen ... om met 4-wheel-spin bij het stoplicht weg te trekken ? zet de Puma TD4 maar eens naast de eerste Turbo's, die eerste Turbo-Diesel was indertijd een enorme vooruitgang).
Groeten MarcS
Kom ik weer met m'n 106 gebruik. Rij bij Luik maar eens tegen die bult op met een kar van 3500kg aan de haak.......... :blink: :blink: :blink:
1º Ik heb geen (zware) kar en zelfs geen trekhaak.
2º De meeste Defenders die ik zie rijden rijden niet met (zware) karren er achter.
3º Tegen die bult daar achter Luik laat ik een Piegootje 106 met een leuke grijns achter.
Ik reed overigens afgelopen zomer tegen een ietsje hogere bult (± 2000 m hoger) en ook daar was het een genoegen om te zien dat je met de Puma tegen de helling ruim genoeg power hebt (zolang je geen karren moet verzeulen), het heeft wel wat als je luxe wagens stuk voor stuk achter je laat als je even wat gas geeft.
Groeten MarcS