Wie kent deze auto: 52-LLJ-4

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Edward

Re:Wie kent deze auto: 52-LLJ-4

Berichtdoor Edward » 21 Sep 2012, 21:47

Ja, sorry. :blush: :blush: Maar ik heb je al geantwoord dit ik Riverhouse niet persoonlijk ken en ook de wagen niet ken. Maar ik zou gewoon even daar gaan praten als je interesse hebt. Als de ombouw verantwoord is gedaan is daar documentatie van en waarschijnlijk ook een uitgebreid fotoverslag.

Ik zorg ook altijd voor een registratielijst van onderdeelnummers, voor zover die aanwezig zijn op een Land Rover en een verantwoording van of, waarom, hoe die vervangen zijn. bijvoorbeeld in geval van schade kan een body(deel) vervangen zijn en dan heeft dat geen invloed op de status van de wagen. Ook dit vang ik altijd in foto's.

Twijfel je dan nog dan gewoon met de wagen naar de Rdw en hen ernaar laten kijken.

Bijzonder dashboard trouwens! :P
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Dixo

Berichtdoor Dixo » 21 Sep 2012, 23:03

Ray schrijft:
Mag ik mijn topic terug?

Ben wel benieuwd wat Riverhouse zelf zegt over de auto. Meende namelijk dat zij deze auto niet gebouwd hebben, maar kan het mis hebben.

Philip

Berichtdoor Philip » 21 Sep 2012, 23:08

ja. :unsure:
goeie. :S

Mag Ray z'n topic terug? :blush:

Edward

Berichtdoor Edward » 21 Sep 2012, 23:34

Degene die hem nu te koop heeft zit vlak bij Mark Jansen, dus de minste moeite is hem daarop de brug zetten en kijken wat zij ervan vinden. Mark heeft alles ook al wel eens zien langskomen en is ongetwijfeld ook thuis in het mrb verhaal.

Maar we kunnen hier eindeloos speculeren, je moet de wagen gewoon bekijken. Zoals ik het zie is het gewoon een 110 V8 met een nieuwe body. Niks illegaals aan en ook niet echt heel bijzonder. In mijn optiek ook zeker geen 33K waard. Ook niet als ie héél mooi is. :dry: :dry:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Techniek”