Ik heb twee tussenbakken met een 1.222 overbrengingsverhouding voor mijn TD5 Racer. Eentje is spare.
Is er iemand op het forum die juist 1.41 overbrengingsverhouding wil ruilen tegen een 1.222?
Doordat ik nu 235/85 banden rijd is allemaal net te lang geworden.
Overbrengingsverhouding LT230
- JoostKenya
- Berichten: 619
- Lid geworden op: 14 Jun 2009, 09:41
- Contact:
Re:Overbrengingsverhouding LT230
Ja, is goed. Geef me je adres maar, stuur ik de 1:1.41 op. :) :)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- JoostKenya
- Berichten: 619
- Lid geworden op: 14 Jun 2009, 09:41
- Contact:
Re:Overbrengingsverhouding LT230
OK goed. Dat is snel geregeld! :)
Re:Overbrengingsverhouding LT230
Joost,
Dat wordt zware hand bagage naar NL :P
Luke
Dat wordt zware hand bagage naar NL :P
Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
- JoostKenya
- Berichten: 619
- Lid geworden op: 14 Jun 2009, 09:41
- Contact:
Re:Overbrengingsverhouding LT230
Naar Kenia mag je gelukkig nog steeds 2x23 kilo meenemen.
De gemiddelde bezoeker komt daar niet aan.
Dus er is nog steeds wat marge voor onderdelen.
Een motortandwiel in mijn handbagage werd ooit op een scan voor ninja-werpster aangezien.
Ik weet niet wat ze van een tussenbak tandwiel vinden.
De gemiddelde bezoeker komt daar niet aan.
Dus er is nog steeds wat marge voor onderdelen.
Een motortandwiel in mijn handbagage werd ooit op een scan voor ninja-werpster aangezien.
Ik weet niet wat ze van een tussenbak tandwiel vinden.
Re:Overbrengingsverhouding LT230
Joost,
Voor mij geldt (met linvlucht althans) 2x 32 kilo, dus het onderdelen marge verhaal is een bekend iets.
Overigens heb ik ooit een Hi-Lift adapter in mijn handbagage meegenomen, en ook daar waren ze bij de controle niet blij mee en die was ik dus kwijt :P
Dus ik zou het risico niet nemen :)
Luke
PS het grapje was overigens gericht op een gehele tussenbak, maar bedacht me achteraf dat het verhaal biet meer behelst als een paar tandwielen :)
Voor mij geldt (met linvlucht althans) 2x 32 kilo, dus het onderdelen marge verhaal is een bekend iets.
Overigens heb ik ooit een Hi-Lift adapter in mijn handbagage meegenomen, en ook daar waren ze bij de controle niet blij mee en die was ik dus kwijt :P
Dus ik zou het risico niet nemen :)
Luke
PS het grapje was overigens gericht op een gehele tussenbak, maar bedacht me achteraf dat het verhaal biet meer behelst als een paar tandwielen :)
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
Re:Overbrengingsverhouding LT230
Roger B. schrijft:
Zat in mijn handbagage.
De officiële verklaring was: kan gezien worden als slag- en steekwapen :(
Luke
waarom mocht die hijack adapter niet mee??
Zat in mijn handbagage.
De officiële verklaring was: kan gezien worden als slag- en steekwapen :(
Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten