Mijn bak is goed, durf er 50e op te wedden :p
Waar ik aan twijfelde was de koppelomvormer. En dit laat ik dan even rusten. Als ik klaar ben met de remmen en hikje motor, gaan ik wel even atf olie wissellen. En dan zien we wel verder. Zat te doen aan deze auto..
Groeten, S.
Edit: En anders vang ik alle oude olie op in een nieuwe schone bak, zeef de olie, vervang de filter, en gooi de oude olie er weer terug in! :D
Disco 2 V8 4.0 slip automaatbak?
-
Disco2Sava
Re:Disco 2 V8 4.0 slip automaatbak?
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
-
Disco2Sava
Ik wou zojuist de peil van de olie controleren maar er kwam gelijk een straal olie uit?? Is dit te veel? Motor was goed warm en was ook aan het draaien tijdens het controleren.
-
Roger B.
als je de juiste procedure gevolgd hebt voor het peilen (weet het niet uit het hoofd, maar in elk geval met motor op temperatuur, alle standen van de pook doorlopen, en dan weet ik niet hoe het bij deze bak zit, in p, n of d zetten en peilen.) maar dan moet het er net wel/net niet uitlopen
gone
-
Disco2Sava
Ik heb niet alle standen doorlopen, maar kwam een half uur daarvoor thuis, na een ritje van bijna een uur. Motor was nog warm maar heb alvorens te peilen een blokje om gereden van een minuutje of 10. Olie was sowieso donkerder van kleur dus wordt hopelijk morgen verversd?
Groeten, S.
Groeten, S.