heb er 1,5 dag in mogen rijden en helaas is hij toch te warm geworden voor die tijd met als resultaat dat nu de koppakking lek is, ben ondertussen al begonnen met demonteren van de koppen, deze laat ik zodra ze los zijn controleren.
maar wat rijd het fijn (als hij het doet) B)
Koppakking vervangen 3.5 EFI RRC
Re: Injector lekt 3.5 V8 op lpg
hierbij ook maar een paar fotos en ondertussen ook die lelijke kleur groen is nu weg van de velg (nu nog 3 te gaan)
Laatst gewijzigd door sjakie op 08 Aug 2013, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
en zo staat hij er nu verder bij, cilinderkop is naar revisiebedrijf gebracht
dus nu wachten op terugkomst en dan kan hij weer gemonteerd worden en dan de andere kop.
PS: Mark G bedankt voor alle info die ik tijdens het demonteren heb gekregen,super

dus nu wachten op terugkomst en dan kan hij weer gemonteerd worden en dan de andere kop.
PS: Mark G bedankt voor alle info die ik tijdens het demonteren heb gekregen,super

cilinderkop is terug van revisie, morgen gaat de andere.velgen ondertussen ook gespoten
Laatst gewijzigd door sjakie op 08 Aug 2013, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
de tijd ontbrak het me, en ik moest vorige week toevallig al in Ter Apel zijn dus toen maar meteen alvast 1 kop heengebracht.
Nu kan ik aankomende week de rechterkop er alvast opzetten en volgende week zaterdag de andere weer op halen omdat ik dan ook weer daar moet wezen.
Nu kan ik aankomende week de rechterkop er alvast opzetten en volgende week zaterdag de andere weer op halen omdat ik dan ook weer daar moet wezen.
Re: Koppakking vervangen 3.5 EFI RRC
rovertje rijd nog steeds goed, ondertussen wel wat dingetjes gerepareerd, afgelopen weekend de vriespluggen van het onderblok vervangen, andere goede lpg tank erin gezet, nieuw beurtje en voorste krukaskeerring vervangen.
achterste staat ook nog op het lijstje maar dan moet de bak eraf dus ws volgend jaar.
en ook aangemeld bij lrch club.
achterste staat ook nog op het lijstje maar dan moet de bak eraf dus ws volgend jaar.
en ook aangemeld bij lrch club.