waar kun je het beste een turbo laten reviseren??
-
Bert Spronk
waar kun je het beste een turbo laten reviseren??
na 360dzd km is nu echt de turbo aan de beurt nu heb ik al veel optie s overwogen van variabel tot nieuw uit gb maar denk dat ik de oude gewoon laat overhalen, nu is dit een leuk idee maar wat is hier een betrouwbaar adres voor liefst in de buurt
- Ray vd Velden
Re:waar kun je het beste een turbo laten reviseren??
Bert Spronk schrijft:
Niet !!! Gewoon nieuwe.
na 360dzd km is nu echt de turbo aan de beurt nu heb ik al veel optie s overwogen van variabel tot nieuw uit gb maar denk dat ik de oude gewoon laat overhalen, nu is dit een leuk idee maar wat is hier een betrouwbaar adres voor liefst in de buurt
Niet !!! Gewoon nieuwe.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
W.Haarhuis
Beste bert,
Ik zou er ook gewoon een nieuwe opzetten dan weet je zeker dat ie goed is.
Ik heb er vorig jaar ook een nieuwe opgezet.
ik denk dat jij ook nog wel even met je disco blijft rond tuffen.
groetjes david
Ik zou er ook gewoon een nieuwe opzetten dan weet je zeker dat ie goed is.
Ik heb er vorig jaar ook een nieuwe opgezet.
ik denk dat jij ook nog wel even met je disco blijft rond tuffen.
groetjes david
Landrover Defender 200tdi 1991
-
Roger B.
gewoon in Engeland een nieuwe kopen voor hetzelfde of de helft van wat revisie in NL kost (heb dit een dik jaar terug nagevraagd voor een TD5)
gone
Hopen dat die revisie beter zal bevallen dan die van je gereviseerde tussenbak...... :P :P
Gewoon een nieuwe monteren! Revisie kan niet uit.
Gewoon een nieuwe monteren! Revisie kan niet uit.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Bert Spronk
boodschap duidelijk ;) wordt dus een nieuwe uit engeland .
Ga niet de naam noemen vanhet bedrijf waar de bak vandaan komt maar ben er wel ziek van , heb omdat ie lekte als een gek en jankt de plaat eraf geschroeft en gelukkig zijn de tandwielen ed wel ok , nu inmiddels van deksels ed pakkingen gewisseld en heb nog een keerring op mn lijstje staan en hoop dat het lekken dan over is ,mijn vertrouwen in bedrijven is weer een stukje minder in ieder geval.
heb de leverancier nog wel gesproken maar die kwam alleen met oplossingen wat extreem extra zou gaan kosten en voor waar je dan opuit zou komen had ik er een nieuwe onder kunnen zetten :angry: :angry:
Zoek nu een oude tussenbak die evt kapot is en wil die zelf gaan reviseren en zo zeker zijn dat het goed is en dommer wordt je er ook niet van zo ingewikkeld lijkt me zo'n ding nu ook weer niet ;) B)
Ga niet de naam noemen vanhet bedrijf waar de bak vandaan komt maar ben er wel ziek van , heb omdat ie lekte als een gek en jankt de plaat eraf geschroeft en gelukkig zijn de tandwielen ed wel ok , nu inmiddels van deksels ed pakkingen gewisseld en heb nog een keerring op mn lijstje staan en hoop dat het lekken dan over is ,mijn vertrouwen in bedrijven is weer een stukje minder in ieder geval.
heb de leverancier nog wel gesproken maar die kwam alleen met oplossingen wat extreem extra zou gaan kosten en voor waar je dan opuit zou komen had ik er een nieuwe onder kunnen zetten :angry: :angry:
Zoek nu een oude tussenbak die evt kapot is en wil die zelf gaan reviseren en zo zeker zijn dat het goed is en dommer wordt je er ook niet van zo ingewikkeld lijkt me zo'n ding nu ook weer niet ;) B)
Paddock verkoopt gewoon Garrett turbo's in een doos van Garrett. Tegen een prijs die best prima is.
En toch zou ik persoonlijk bij een vervanging een VGT monteren.
- JoostKenya
Dixo schrijft:
en waar koop je dan een VGT?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een VGT / Hybrid Turbo voor de TD5 om mee te racen.
Dat bedrijf Turbo Technics in Engeland heeft 3 modellen maar daar krijg ik geen contact mee.
Alive tuning heeft op de website een plaatje staan (voor heel veel geld) maar als je er naar vraagt dan wordt er vaag gedaan en zegt hij dat het nog in de testfase is.
Ik heb bij dat Nene Overland nagevraagd en dan krijg ik 1 mailtje terug. Vervolgens vraag ik om meer technische info en wordt er niet meer gereageerd.
Ik heb nog wel een nieuwe turbo liggen die ik graag zou inruilen voor een VGT
Ik ben al een tijdje op zoek naar een VGT / Hybrid Turbo voor de TD5 om mee te racen.
Dat bedrijf Turbo Technics in Engeland heeft 3 modellen maar daar krijg ik geen contact mee.
Alive tuning heeft op de website een plaatje staan (voor heel veel geld) maar als je er naar vraagt dan wordt er vaag gedaan en zegt hij dat het nog in de testfase is.
Ik heb bij dat Nene Overland nagevraagd en dan krijg ik 1 mailtje terug. Vervolgens vraag ik om meer technische info en wordt er niet meer gereageerd.
Ik heb nog wel een nieuwe turbo liggen die ik graag zou inruilen voor een VGT
JoostKenya schrijft:
http://bellautoservices.co.uk/products/vnt-vgt-turbo/td5-vnt-vgt-turbo/