Vrienden,
Het stuurhuis van mijn 90 V8 RHD uit 1985 lekt regelmatig olie.
Het lekt aan gebeurt aan de onderkant van het stuurhuis waar de pitmanarm zit en varieert van druppelen tot bijna een straaltje...
Is dit goed te repareren middels een revisie kit o wat staat me te wachten?
Groeten,
Ivo
Stuurhuis
- JoostKenya
Re:Stuurhuis
Ik heb dit euvel lang geleden een keer naar tevredenheid gerepareerd door een nieuwe seal te monteren.
Je moet dan wel het hele stuurhuis uit elkaar halen.
Maar de algemene opinie is dat je beter een gereviseerd stuurhuis kunt monteren!
Maar de algemene opinie is dat je beter een gereviseerd stuurhuis kunt monteren!
JoostKenya schrijft:
Dank voor reactie!
Heeft iemand toevallig een stuurhuis liggen?
Gr.
Ik heb dit euvel lang geleden een keer naar tevredenheid gerepareerd door een nieuwe seal te monteren.
Dank voor reactie!
Heeft iemand toevallig een stuurhuis liggen?
Gr.
-
Roger B.
meestal is forse lekkage het gevolg van radiale speling tgv slijtage, dat er uit reviseren is bijna net zo duur als een gereviseerd huis...
gone
Ik ga mijn 90 RHD binnenkort ombouwen naar LHD. Mijn RHD stuurhuis (in perfecte staat) kun je dan gunstig over nemen. Ik zit niet ver bij je vandaan.
pickup85
pickup85 schrijft:
Wanneer ga je beginnen met de ombouw?
Ik ga mijn 90 RHD binnenkort ombouwen naar LHD. Mijn RHD stuurhuis (in perfecte staat) kun je dan gunstig over nemen. Ik zit niet ver bij je vandaan.
Wanneer ga je beginnen met de ombouw?