Hallo allemaal,
Ik weet er is al het een en ander over geschreven, maar kan het zelf niet vinden.
Ik ben bezig met mijn '86 110 V8. Daar moeten nieuwe bushes onder komen. Ik heb het een en ander op Paddock gezien, MAAR welke moet ik nu hebben?
Deze zijn volgens mij de juiste
http://www.paddockspares.com/dc7009-britpart-yellow-polyurethane-bush-kit-defender-to-93-chassis-number-ka930455.html
MAAR daar zijn de meningen vast verschillend over (ik meen wat te herinneren over bepaalde kleur? of alleen rubber en geen polyurethane?)
Ik gebruik de auto niet voor extreem off-road, maar kan ook niet zeggen dat ik alleen op de weg rij...
Ik hoop dat jullie wat tips hebben
Groet,
Wouter
poly bushes -> Welke?
Re:poly bushes -> Welke?
Daar zijn idd veel meningen over. De mijne is: vergeet Polybushes en monteer gewoon de originele van Land Rover. ;)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- JoostKenya
De originele rubbers gaan blijkbaar 26 jaar mee!
Ik ben het met Edward eens.
Zelf rijdt ik nu al 100.000 kilometer op erg slechte wegen en de originele rubbers zijn nog OK.
Het nadeel van origineel is natuurlijk dat je een pers nodig hebt om ze te monteren.
Als je eenmaal polybushes hebt kan je ze eenvoudig bij elke service beurt vervangen. ;)
Er is denk ik wel een hoop "namaak" origineel te koop.
Ik ben het met Edward eens.
Zelf rijdt ik nu al 100.000 kilometer op erg slechte wegen en de originele rubbers zijn nog OK.
Het nadeel van origineel is natuurlijk dat je een pers nodig hebt om ze te monteren.
Als je eenmaal polybushes hebt kan je ze eenvoudig bij elke service beurt vervangen. ;)
Er is denk ik wel een hoop "namaak" origineel te koop.
Net zoals Edward en Joost zeggen lekker voor origineel gaan, bij mij gaat er in het najaar ook weer origineel in en daarmee 300 euro aan originele polybushes in de vuilnisbak.
The sky is not the limit, the ground is
Okay,
Origineel dus. Het persen is geen probleem.
Dan moet ik dus deze hebben: http://www.paddockspares.com/def1susfroe-front-oe-bush-kit-to-ka930455.html ??
Wouter
Origineel dus. Het persen is geen probleem.
Dan moet ik dus deze hebben: http://www.paddockspares.com/def1susfroe-front-oe-bush-kit-to-ka930455.html ??
Wouter
- JoostKenya
Misschien moet je Paddock even vragen of dit daarwerkelijk echt orgineeel is,
dus in Landrover verpakking en geen Britpart (hoewel Britpart soms ook origineel kan zijn).
Ik vertrouw dit niet helemaal voor deze prijs.
dus in Landrover verpakking en geen Britpart (hoewel Britpart soms ook origineel kan zijn).
Zal ik doen Joost,
Bedankt voor de tip
Bedankt voor de tip
- Erik Peters
JoostKenya schrijft:
Als ik op de website kijk en dan bekijk wat de kit precies aan onderdelen bevat, dan staat daar een G achter van Genuine. Het zal niet in een LR doosje zitten, maar het zou wel van een leverancier moeten komen die ook aan Land Rover levert.
Ik had vorig jaar Britpart bushes (G) van Paddock.
Groet,
Erik.
Misschien moet je Paddock even vragen of dit daarwerkelijk echt orgineeel is,
Als ik op de website kijk en dan bekijk wat de kit precies aan onderdelen bevat, dan staat daar een G achter van Genuine. Het zal niet in een LR doosje zitten, maar het zou wel van een leverancier moeten komen die ook aan Land Rover levert.
Ik had vorig jaar Britpart bushes (G) van Paddock.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht