Slimme aankoop???
Re:Slimme aankoop???
Yes, gelukt !!!!!!!
Mooie bak.
Wat ligt erin? Benzine, diesel, dan NA of Turbo?
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Groets, Forbert
1993 H+ST 90- 200Tdi
1993 H+ST 90- 200Tdi
Gefeliciteerd met je aankoop, staat 'm goed dat wit! Toch maar voor RHD gegaan en niet voor een LHD zoals de vorige die je wilde kopen?
forbert schrijft:
Volgens de RDW een 2.8L 6 cilinder met 163pk, zal wel een Japanse turbodiesel zijn denk ik?
forbert schrijft:
Volgens de RDW een 2.8L 6 cilinder met 163pk, zal wel een Japanse turbodiesel zijn denk ik?
Fraai ding, veel plezier ermee!
Dat traliewerk van het staatshotel afdeling bijlmermeer vind ik wat minder, maar goed das uiteraard persoonlijk. :silly:
Dat traliewerk van het staatshotel afdeling bijlmermeer vind ik wat minder, maar goed das uiteraard persoonlijk. :silly:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
dat traliewerk ziet er wel uit als een origineel accessoire bullbar......
als het een japse motor is is dat weer een beetje jammer... ben niet zo'n fan van motorconversies, en zeker niet naar niet landrover(gebruikte) motoren.
Maar ziet er goed uit Sim, merk je al dat je de ziekte onder de leden hebt (groeit de lijst met plannen al)
als het een japse motor is is dat weer een beetje jammer... ben niet zo'n fan van motorconversies, en zeker niet naar niet landrover(gebruikte) motoren.
Maar ziet er goed uit Sim, merk je al dat je de ziekte onder de leden hebt (groeit de lijst met plannen al)
gone
Aiaiaiai, ben nu al onherstelbaar geïnfecteerd inderdaad.. :laugh:
Er zit een nissan blok in 6 cylinder, rijdt prima hoor, dus dat laten we voorlopig zo !! En met stuurbekrachtiging... ook prettig!!
Die bullbar, tja......heeft niet mijn voorkeur, maar goed, deze zit erop en blijft ook maar ff zitten. En idd RHD ipv LHD.
Rijdt niet eens verkeerd.
Ben echt superblij ermee,.......de familie moet nog even wennen, maar de buren vinden hem TE GEK !!!! :lol:
Er zit een nissan blok in 6 cylinder, rijdt prima hoor, dus dat laten we voorlopig zo !! En met stuurbekrachtiging... ook prettig!!
Die bullbar, tja......heeft niet mijn voorkeur, maar goed, deze zit erop en blijft ook maar ff zitten. En idd RHD ipv LHD.
Rijdt niet eens verkeerd.
Ben echt superblij ermee,.......de familie moet nog even wennen, maar de buren vinden hem TE GEK !!!! :lol:
Wat een plaatje zeg! Dat is alleen al leuk om elke ochtend naar te moeten kijken ;)
Geniet er van en laat dat traliewerk maar gewoon zitten. Dat past er goed bij en zal sommige fietsers wel twee keer na doen denken voordat ze proberen om je te laten stoppen...
Geniet er van en laat dat traliewerk maar gewoon zitten. Dat past er goed bij en zal sommige fietsers wel twee keer na doen denken voordat ze proberen om je te laten stoppen...
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
goed bezig! ziet er heel leuk uit, veel suc6 en plezier met je aanwinst!
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider