Sja als de voorzooi er nu eenmaal ook al uit ligt,.....
Wat is er dan makkelijker om zoals pascal idd al aangeeft, de hele boel eerst aan elkaar te bouten (moter en bakken) en vervolgens van voor af de auto in te schuiven.
En zoals Roger zegt de cardans helemaal demonteren per as 4 extra moertjes , maakt het werk helemaal makkelijk (asflenzen op as en bak en diffs wel merken)
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!
Luke
3 vragen nav inbouw 200tdi
Re:3 vragen nav inbouw 200tdi
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
-
M.Bossenbroek
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 11 Okt 2010, 20:34
Re:3 vragen nav inbouw 200tdi
Ik ben de gelukkige bezitter van een defender motor!:)
Dus als ik de boel in elkaar bout dan kan passen de bakken dus onder het schutbord en chassis door? Iemand een idee hoe de boel dan te stroppen?
En welke steunen heb ik nodig voor een nieuwe uitlaat?
Dus als ik de boel in elkaar bout dan kan passen de bakken dus onder het schutbord en chassis door? Iemand een idee hoe de boel dan te stroppen?
En welke steunen heb ik nodig voor een nieuwe uitlaat?
-
pascal ubags
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 03 Dec 2006, 22:42
- Contact:
Re:3 vragen nav inbouw 200tdi
hoj
stroppen doe je net zoals de motor er uit halen, en dan nog een extra strop naar de bak die je later weg haalt als hij onder het sch b door gaat. en dan zet je onder de bak iets met wielen op de grond. later krik als hij op de plaats zit.
denk eraan het weegt wel iets, dus denk na wat je doet, rustigaan en safe.
dan wordt het tijd dat je het onderdelen boek krijgt, hier kun je alles na kijken, hoe elk ding zit en met welk ringetje en boutje het vast zit.
via hier kun je ze wel douwnloden, zoekfunktie onderdelenboek.
dan hier de beugeltjes van voor naar achter 90 200tdi
voorste bij spruitstuk esr266 makkelijk zelf te maken
esr414 met rubber ntc5582
esr360 met rubber ntc5582
esr2421 met ntc5582
achterste esr95 rubber ntc5582
dus 4 rubbers
gr pascal
stroppen doe je net zoals de motor er uit halen, en dan nog een extra strop naar de bak die je later weg haalt als hij onder het sch b door gaat. en dan zet je onder de bak iets met wielen op de grond. later krik als hij op de plaats zit.
denk eraan het weegt wel iets, dus denk na wat je doet, rustigaan en safe.
dan wordt het tijd dat je het onderdelen boek krijgt, hier kun je alles na kijken, hoe elk ding zit en met welk ringetje en boutje het vast zit.
via hier kun je ze wel douwnloden, zoekfunktie onderdelenboek.
dan hier de beugeltjes van voor naar achter 90 200tdi
voorste bij spruitstuk esr266 makkelijk zelf te maken
esr414 met rubber ntc5582
esr360 met rubber ntc5582
esr2421 met ntc5582
achterste esr95 rubber ntc5582
dus 4 rubbers
gr pascal
-
pascal ubags
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 03 Dec 2006, 22:42
- Contact:
Re:3 vragen nav inbouw 200tdi
o la la
ik zie je hebt een 110
voor beugel aan spruitstuk zelf maken.
esr 414
esr360
esr95
je ziet een 110 heeft maar 3 rubbers en beugels.
rubber ntc5582
gr pascal
ik zie je hebt een 110
voor beugel aan spruitstuk zelf maken.
esr 414
esr360
esr95
je ziet een 110 heeft maar 3 rubbers en beugels.
rubber ntc5582
gr pascal
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten