ik ben op zoek naar nieuwe stoelen voor in mijn defender 110 HT en zit te denken aan exmoor trim elite 2 stuks.
wie heeft hier ervaring mee en of een andere goede tip maar wel met uitneembare zitting.
grtn
Adri
exmoor trim elite stoelen
Re:exmoor trim elite stoelen
Beste Adrie,
Ik heb voor mijn Defender 90 ook de Exmoor Trim Elite Seat stoel gekocht bij
http://www.johncraddock-trim.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=359&category_id=28&option=com_virtuemart&Itemid=3
Ik moet je zeggen deze stoelen kosten een paar centen maar ze zitten heel confortabel en veel steun ook met off-road rijden.
Dus ik ben enthousiast over deze stoelen. :woohoo:
Ik heb voor mijn Defender 90 ook de Exmoor Trim Elite Seat stoel gekocht bij
http://www.johncraddock-trim.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=359&category_id=28&option=com_virtuemart&Itemid=3
Ik moet je zeggen deze stoelen kosten een paar centen maar ze zitten heel confortabel en veel steun ook met off-road rijden.
Dus ik ben enthousiast over deze stoelen. :woohoo:
-
Ben Gerrits
Adri
Ik heb ook de elite stoelen in mijn 130 staan en bevallen prima.
Wat ik heb gedaan is kijken bij een dealer in Nederland en bij Defender trim in Engeland besteld.
Deze zitten net boven Dover en de overtocht is niet duur dus ook nog een leuk Weekendje in Engeland gehad.
Gr Ben
Ik heb ook de elite stoelen in mijn 130 staan en bevallen prima.
Wat ik heb gedaan is kijken bij een dealer in Nederland en bij Defender trim in Engeland besteld.
Deze zitten net boven Dover en de overtocht is niet duur dus ook nog een leuk Weekendje in Engeland gehad.
Gr Ben
-
grey ghost
klopt het dat de prijs per 2 is ?? en komen hier nog onderdelen bij ?
Stuk beter zitcomfort. Ik heb ze ook geplaatst en kon indertijd nog rechtstreeks bij Exmoor Trim bestellen. Zo heb ik ze custom-built in two-tone leder. Toen kon je gewoon per stuk bestellen en ze komen compleet met runners, dus het is oude stoelen eruit, boutjes vasthouden, nieuwe erin en vastzetten. :)
LoLa
Defender 130TD5
Defender 130TD5