Leger emblemen en cijfers/letters voor Lightweight

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
WillemS2a

Leger emblemen en cijfers/letters voor Lightweight

Berichtdoor WillemS2a » 20 Jun 2012, 09:14

Beste forumbezoekers, momenteel ben ik bezig met de restauratie van mijn Lightweight ex defensie. Veel stickers heb ik al kunnen vinden maar ik wil ook weer de voertuignummers en tactische tekens op mijn auto hebben alsmede de bandenspanning. Daarnaast zoek ik de zwarte vierkanten stickers met gele hoeken voor chemische detectie. Weet iemand of hiervoor stickers te krijgen zijn of mallen zodat ik ze zelf op de auto kan spuiten?

Alvast bedankt!
Land Rover 88 Series 2a 2.8L Diesel 1967
Land Rover 88 Series 3 Lightweight Ex Koninklijke Landmacht 1977

hadilaro

Re:Leger emblemen en cijfers/letters voor Lightweight

Berichtdoor hadilaro » 26 Jun 2012, 21:23

Beste Willem,
ik ben een tijdje niet op dit forum geweest, de lange zwarte balken met NL zijn te koop bij Steven Koorevaer (google maar even)hij heeft ook de NL vlag, de tactische tekens moet je zelf een sjabloontje van maken en met witte verf tamponeren, de luchtdruk kun je in "kistletters"sjabloneren, deze sjabloontjes (blik) zijn overal te koop (internet)
Kom je er niet uit dan mail mij maar even : hadilaro at Gmail.com
Als je ergens aan die zwarte stickers met gele hoekjes bent gekomen, dan zou ik het zeer op rijs stellen om het adres te krijgen.

groet,
Cor

WillemS2a

Re:Leger emblemen en cijfers/letters voor Lightweight

Berichtdoor WillemS2a » 27 Jun 2012, 17:15

Beste Cor! Hartelijk dank voor je reactie, van Steven heb ik inderdaad al het nodige gekocht en deze stickers liggen dan ook allemaal klaar om er opgeplakt te worden. Thanks voor de tip van de 'blik' letters, ik zal mijn creativiteit eens erbij halen. Mocht ik de groene detectiestickers vinden, dan zal ik dat aan je melden! Gr Willem
Land Rover 88 Series 2a 2.8L Diesel 1967
Land Rover 88 Series 3 Lightweight Ex Koninklijke Landmacht 1977

Terug naar “Techniek”