P38a DSE voorzien van mistlampen

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Roger B.

P38a DSE voorzien van mistlampen

Berichtdoor Roger B. » 19 Jun 2012, 22:26

een p38 dse heeft geen mistlampen (bij automaat), achter het rooster op de plek van de linker mistlamp zit een oliekoeler voor de automaat......

iemand ervaring met deze plek toch gebruiken voor de originele (HSE oa) mistlampen?
koeler verplaatsen (waarheen?), andere koeler (welke?) en waar dan? andere oplossingen?
gone

Ray vd Velden

Re:P38a DSE voorzien van mistlampen

Berichtdoor Ray vd Velden » 19 Jun 2012, 22:33

Roger B. schrijft:
een p38 dse heeft geen mistlampen (bij automaat), achter het rooster op de plek van de linker mistlamp zit een oliekoeler voor de automaat......

iemand ervaring met deze plek toch gebruiken voor de originele (HSE oa) mistlampen?
koeler verplaatsen (waarheen?), andere koeler (welke?) en waar dan? andere oplossingen?

Je hebt er nog geen dan ga je er nu druk over maken :P B)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 19 Jun 2012, 22:38

aangezien dit voor elke DSE geldt en er zondermeer een DSE komt....ja, waarom nie
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 19 Jun 2012, 22:44

Wat lul je nou man? Een oliekoeler is een radiateur met twee slangen of leidingen. Zelfs jou moet het lukken om dat ding op een willekeurige plek te dumpen en die sjako lampen te monteren! :blink: :blink:

Daar moet je nie eens over lullen nie, gewoon effe doen! :S :S
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 19 Jun 2012, 22:50

aan de andere kant van die slangetjes zit de automaat, en die wil ik wel graag van voldoende koeling blijven voorzien.... dus vraag ik of er ervaringsverhalen zijn... simelweg die koeler aan de kant knikkeren kan elke boerenl... maar wil de automaat graag langer heel houden...

en heb er geen hier staan (zoals ray al zei) dus kan niet ff kiekn hoe het zit. (over anderhalve week misschien....mooie gezien uit 2001 met lage kmstand
gone

sketcher

Berichtdoor sketcher » 20 Jun 2012, 12:46

Edward schrijft:
Wat lul je nou man? Een oliekoeler is een radiateur met twee slangen of leidingen. Zelfs jou moet het lukken om dat ding op een willekeurige plek te dumpen en die sjako lampen te monteren! :blink: :blink:

Kom op hè, wat voor de een simpel is, is dat niet voor een ander, daarom zijn we hier om elkaar te helpen. Persoonlijk vind ik dit soort antwoorden een beetje jammer, of was het met een hele hele grote knipoog bedoeld?

ot Waar zit hij bij een HSE, die heeft er toch ook een?

Succes met de zoektocht, gaat die je Disco vervangen of komt hij er naast?
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 20 Jun 2012, 12:56

Dit zijn gewoon personen die elkaar kennen, dus gewoon normale communicatie..... B)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 20 Jun 2012, 13:12

sketcher schrijft:
Edward schrijft:

Kom op hè, wat voor de een simpel is, is dat niet voor een ander, daarom zijn we hier om elkaar te helpen. Persoonlijk vind ik dit soort antwoorden een beetje jammer, of was het met een hele hele grote knipoog bedoeld?

een HSE heeft geen intercooler, de intercooler zit op de plek waar de automaatkoeler van de HSE zit.

ik ken Ed al een tijdje, kom regelmatig bij hem over de vloer, hij weet wat ik kan en niet kan....niks mis met die opmerking ;)

ennuhhh je hebt gemist dat die disco een halve meter lager geworden is medio april? die staat bij ed in de schuur om een speelauto van te bouwen, de DSE wordt vervanger voor op de openbare weg en om die disco naar evenementen te transporteren
gone

sketcher

Berichtdoor sketcher » 20 Jun 2012, 22:31

Roger B. schrijft:
sketcher schrijft:
Edward schrijft:

een HSE heeft geen intercooler, de intercooler zit op de plek waar de automaatkoeler van de HSE zit.

ik ken Ed al een tijdje, kom regelmatig bij hem over de vloer, hij weet wat ik kan en niet kan....niks mis met die opmerking ;)

ennuhhh je hebt gemist dat die disco een halve meter lager geworden is medio april? die staat bij ed in de schuur om een speelauto van te bouwen, de DSE wordt vervanger voor op de openbare weg en om die disco naar evenementen te transporteren

Gelukkig met heel hel grote knipoog bedoelt dus. Ik kom ook veel op het Belgische forum(s) en daar gebeuren dit soort afzeik berichtjes aan de lopende band. Erg jammer. Als jullie elkaar goed kennen en beide de grap er van inzien is er natuurlijk niets aan de hand

Ik had dat topic ooit eens gezien idd, maar wist niet(meer) dat het die van Roger was. :blush:

Sorry dat ik het verkeerd begrepen had maar het kwam uit een goed hart, on topic maar weer ;)
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.

Terug naar “Techniek”