Ik heb een bijna nieuwe set facelift koplampen om de kop kunnen tikken voor mijn Dicovery II B) (Mooi met alle clipjes er op en er aan, dus niet gejat)
Kijken naar de product-code op de lampen heb ik geprobeerd te achterhalen of het ook echt LHD koplampen zijn, zoals de verkoper aangeeft.
Volgens de verkoper komen ze van een dealer in België, en zijn ze LHD. Mijn lokale dealer kent de product code op de koplampen niet en in de online microcat kan ik ze ook niet vinden.
De code op de lampen is: XBC 000811 en LH XBC 000801 RH. Dit komt niet overeen met zowel de RHD en LHD codes die ik op internet heb gevonden. :dry: Het zijn ook geen Amerikaanse aangezien de sidemarkers dicht zijn :S
Hoe kom ik er nou achter of het LHD of RHD koplampen zijn? (zonder ze te installeren aangezien ik daar ruim een dag voor nodig heb en een groot probleem als het niet juist blijkt te zijn)
Iemand de mogelijkheid om deze codes te checken?
Hoe zou ik het anders kunnen zien?
Misterieuze product code op Disco II 2004- Koplamp
Misterieuze product code op Disco II 2004- Koplamp
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
-
Roger B.
Re: Misterieuze product code op Disco II 2004- Koplamp
lamp horizontaal voor een muur houden en spanning erop....an de schuine lijn zie je of het lhd of rhd is....lhd l.o naar r.b., rhd l.b. naar r.o.
gone
Re: Misterieuze product code op Disco II 2004- Koplamp
Ik heb er geen electriciteit op hoeven zetten. Ik heb simpel de refelector vergeleken. Het zijn helaas RHD lichten en ik ben dus opgelicht.
Ik slinger ze maar op ebay en hoop t.z.t een andere LHD set te vinden.
Bedankt voor de hulp
Ik slinger ze maar op ebay en hoop t.z.t een andere LHD set te vinden.
Bedankt voor de hulp
Paul,