Dames en Heren,
In de voorbereiding van de vakantie toch nog een werklamp monteren.
Iemand tips voor type, merk, soort lamp, LED/Halo?
Ik heb zelf deze gezien:
https://shop.landreiziger.nl/accessoires/verlichting/werklampen-floodlights/led-mega-beam-zwart.html
Maar 600 lumen lijkt me niet zo veel?!
Graag jullie mening!
Groeten Joost
Werklamp
Re:Werklamp
Op de 110 heb ik de OE werklamp staan bevalt goed, ik heb nu deze Hella module 70 H3 besteld bij Conrad (prijs vond ik leuker dan de Led) dit omdat deze lekker compact is voor op de 130,
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
-
Martin_Liz
600 lumen is wellicht niet veel als je een bouwput wil verlichten, maar voor kampeerdoeleinden is het meer dan voldoende.
Je kunt altijd even in ons atelier in Dordt langs komen om de verschillende types te zien branden, kleine moeite voor ons en zelf zien werkt meestal beter.
Je kunt altijd even in ons atelier in Dordt langs komen om de verschillende types te zien branden, kleine moeite voor ons en zelf zien werkt meestal beter.
Groet!
Martin & Liz
www.landreiziger.nl
Martin & Liz
www.landreiziger.nl
-
pascal ubags
hallo
toch even reageeren,
wat een prijsje, voor een beetje licht.
wil je een werklamp, zie die site van conrad maar dan 19.90, dit vindt ik voor een lamp schappelijk.
die ene is volgens mij geen echte werklamp schijnt nog al ver maar niet echt breed.
voordeel van die ledis dat hij bijna niks gebruikt, maar voor 150 euro koop ik dan een extra accu, kan ik voor alles gebruiken.
maar ja je wil wat.
gr pascal
toch even reageeren,
wil je een werklamp, zie die site van conrad maar dan 19.90, dit vindt ik voor een lamp schappelijk.
die ene is volgens mij geen echte werklamp schijnt nog al ver maar niet echt breed.
voordeel van die ledis dat hij bijna niks gebruikt, maar voor 150 euro koop ik dan een extra accu, kan ik voor alles gebruiken.
maar ja je wil wat.
gr pascal
pascal ubags schrijft:
Ik vind het ook redelijk aan de prijs, zelfs voor een LED lamp. Even zoeken op google levert gauw al wat alternatieven, voor veel minder, zelfs met 3x zoveel lumen, ook IP76 etc. , bijvoorbeeld deze...
hallo
toch even reageeren,
maar ja je wil wat.
gr pascal
Ik vind het ook redelijk aan de prijs, zelfs voor een LED lamp. Even zoeken op google levert gauw al wat alternatieven, voor veel minder, zelfs met 3x zoveel lumen, ook IP76 etc. , bijvoorbeeld deze...
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
-
Landmarcs
pascal ubags schrijft:
't Klopt. 't Is maar wat je wilt.
Ik heb twee accu-LED-looplampen voor weinig bij het Kruidvat gekocht, is voor het kamperen meer dan genoeg en soms zelfs handiger, alleen wel qua duurzaamheid etc van een andere klasse (en waarschijnlijk ook minder qua lichtopbrengst).
De dure lampen zien er wel gelikt en degelijk uit, dus ook hier: 't is maar wat je wilt.
Om eerlijk te zijn: LED-lampen zijn geweldig qua rendement, maar het gewoonlijk toch nogal blauwe licht is voor mijn ogen niet het meest rustige.
Met minder, maar warmer, licht heb ik de indruk meer te zien, en vooral ook prettiger te lezen, dus ook hier: 't is maar wat je wilt.
Groeten MarcS
hallo
toch even reageeren,
maar ja je wil wat.
gr pascal
't Klopt. 't Is maar wat je wilt.
Ik heb twee accu-LED-looplampen voor weinig bij het Kruidvat gekocht, is voor het kamperen meer dan genoeg en soms zelfs handiger, alleen wel qua duurzaamheid etc van een andere klasse (en waarschijnlijk ook minder qua lichtopbrengst).
De dure lampen zien er wel gelikt en degelijk uit, dus ook hier: 't is maar wat je wilt.
Om eerlijk te zijn: LED-lampen zijn geweldig qua rendement, maar het gewoonlijk toch nogal blauwe licht is voor mijn ogen niet het meest rustige.
Met minder, maar warmer, licht heb ik de indruk meer te zien, en vooral ook prettiger te lezen, dus ook hier: 't is maar wat je wilt.
Groeten MarcS