Wat is de normale prijs voor een oliefilter van een td5 defender, aangezien ik ze op paddocks zie staan voor een aantal pond .. klopt dit? of geen kwaliteit?
groeten bas
prijs oliefilter
- peter191064
Re:prijs oliefilter € 6,50 @ jansen
Check Jansen prijslijst: Td5 filter € 6,50 = GBP 5,25 ;)
Peter
Peter
Defender 90 300 tDi / 1996
FreeLander 1.8 / 1998 (Verkocht)
Series III-109 NA / 1983 ( Restauratie project, met dank aan de regering)
LightWeight 2,5 Benzine / 1982
Series IIA-88 2,25 Benzine/LPG / 1968
-
Bert Spronk
Re:prijs oliefilter € 6,50 @ jansen
Dit kan ongeveer wel hoor is redelijk normale prijs,kijk wel even of het een filter is van een vd bekende merken en niet chinese shit die niet juist werkt
Re:prijs oliefilter
Je koopt bij Paddock een origineel/genuine filter voor ± €10 en een Britshit filter voor iets minder dan de helft. Voor dat prijsverschil zou ik niet willen experimenteren ...
Gerard
Gerard
-
Roger B.
Re:prijs oliefilter
En dan nog van belang over welk filter je het hebt.... de TD5 heeft er twee
verder zijn zelfs de genuine prijzen niet van dien aard dat je er op leegloopt, dus bij twijfel neem je die.
verder zijn zelfs de genuine prijzen niet van dien aard dat je er op leegloopt, dus bij twijfel neem je die.
gone
Re:prijs oliefilter + radius armen
Ja ik dacht zowieso de genuine te nemen, maar prijzen leken me gewoon spotgoedkoop.
Weet iemand of de voorste radius armen 3 graden gecorrigeert, van qualiteit zijn aangezien deze ook weer een prijsverschil geven tov die van terrafirma bijvoorbeeld.
groeten bas
Weet iemand of de voorste radius armen 3 graden gecorrigeert, van qualiteit zijn aangezien deze ook weer een prijsverschil geven tov die van terrafirma bijvoorbeeld.
groeten bas