Waar kan ik terecht voor een lt230 tussenbak van een discovery (ergens in nederland of belgie , dus niet bij ashcroft). Hij zou moeten passen op r380 van defender 110 td5. Liefst gereviseerd en inwisselbaar tegen mijn oude ( met natuurlijk enige oplegging)
groeten bas
tussenbak lt230 disco
Re:tussenbak lt230 disco
def92 schrijft:
Mark Jansen inOisterwijk zal er vast wel een paar op voorraad hebben. Vis in Scheveningen ook wel.
Waar kan ik terecht voor een lt230 tussenbak van een discovery (ergens in nederland of belgie , dus niet bij ashcroft). Hij zou moeten passen op r380 van defender 110 td5. Liefst gereviseerd en inwisselbaar tegen mijn oude ( met natuurlijk enige oplegging)
groeten bas
Mark Jansen inOisterwijk zal er vast wel een paar op voorraad hebben. Vis in Scheveningen ook wel.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Bart van Dessel, Ron B.... ;)
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Ik heb vorige maand de keerringen vervangen van m'n LT230. Vanwege wat slijtage heb ik toen even overwogen om de bak te vervangen. Kreeg ik deze jongens geadviseerd voor een LT230, heb ze gebeld en ze hadden er toen een liggen, met inruil voor iets van 1100 ex. Heb toen besloten het nog maar even bij alleen nieuwe keerringen te houden, tot nu toe succesvol. Dus zelf geen ervaring, maar kwam wel aanbevolen door betrouwbare bron.
Et Coevorden in Coevorden, tel: 0524518029
Et Coevorden in Coevorden, tel: 0524518029
Grrr, Sj@rif; 110 TD5 1999
Ik reviseer bakken....
Mail me maar op nextgear@hotmail.com
Groet
Sander
Mail me maar op nextgear@hotmail.com
Groet
Sander
-
Roger B.
dat doet autrans ook, en ashcroft, en nog heel veel meer bedrijven..... so?
gone
Kon er toen 1 ophalen bij Jansen, niet gedaan omdat ze zoveel dagen lieten wachten op een mail terug sturen. Bij een mede formulid gekocht en die was perfect voor een mooie prijs. Bij Jansen moest ik toen iets van 350 neerleggen, geen gekke prijs.
Defender 90 300TDI, Land Rover is een gevoel.....