Peilstok ? :blink:
In welk Hannesmanual heb jij gebladerd Thomas ?
want volgens mij heeft de D2 van Thomas ook een automaat, en tenzij achteraf aangebracht geen peilstok .
Highlander schrijft:
Peilstok ? :blink:
In welk Hannesmanual heb jij gebladerd Thomas ?
Roger B. schrijft:
want volgens mij heeft de D2 van Thomas ook een automaat, en tenzij achteraf aangebracht geen peilstok .
Ik vind het knap dat zelfs de teksten die anderen geschreven hebben mij aangerekend worden door jullie.
Als je op het linkje klikt dat er boven staat vind je het hele artikel op de site van de LRCH. Ik heb het slechts overgenomen dmv knippen en plakken. Indien de inhoud van het artikel jullie niet zint staat het je uiteraard vrij om een mail naar de auteur van het stukje te sturen.
Overigens controleer ik de automaat niet in de wekelijkse check.
Allereerst was hij stomverbaasd dat ik na 230.000 km nog altijd met mijn eerste versnellingsbak rondrijdt. Iets wat in Oostenrijk uit den boze is vanwege het vele rijden in de bergen.
Het niveau van de olie was netjes in orde, de olielozer zit echter dicht met modder ( ja mijn eigen schuld) dus we hebben het grofweg even wat schoon gemaakt, maar thuis moet ik dat nog even goed doen.
Het garage bedrijf van moitzi is voor de omgeving wolfsberg de beste plek om je landrover te laten repareren. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Na drie kwartier werk en een klein litertje minerale olie moest ik 15 euro betalen.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten