Schokbrekers!

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re:Schokbrekers!

Berichtdoor Roger B. » 22 Mei 2012, 19:26

ja, ik bedoelde de demper-moeren, die van de turret zijn inderdaad gewone met veerring
gone

Dragon
Berichten: 292
Lid geworden op: 05 Jan 2010, 17:36
Locatie: Enschede
Contact:

Re:Schokbrekers!

Berichtdoor Dragon » 22 Mei 2012, 19:40

Nou ja, dan doe ik het op gevoel dus..... ;)
hoewel de wetenschap van aandraaimomenten ook wel niet voor niets zal zijn :laugh:

dank en groet, Ruben.
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re:Schokbrekers!

Berichtdoor Roger B. » 22 Mei 2012, 20:05

aanhaalmomenten voor de niet zo gevoelige montages zijn er voor sleutelaars die (nog) geen gevoel hebben in hoe hard je aan zo'n sleutel hengst
gone

Franc
Berichten: 104
Lid geworden op: 27 Mar 2009, 13:08
Locatie: Helmond
Contact:

Re:Schokbrekers!

Berichtdoor Franc » 22 Mei 2012, 20:26

Erik,

Zeker wel een verschilletje als je een aantal windingen op elkaar had zitten ;)

Groeten,
Franc.
Range Rover classic 3.5V8 '85 LPG Groen
Defender 90 '85 200TDI "Scotty"


Terug naar “Techniek”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten